FANDOM

Paralotnia (ang. Hang Glider) – element rozgrywki pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Jest to paralotnia, umożliwiająca latanie w powietrzu. Pierwszy raz pojawiła się w grze Sonic the Hedgehog 2 (8-bit) na poziomie Sky High Zone. Aby polecieć jak najdalej, gracz musi wbiec na paralotnię z dużą szybkością. Wciskanie strzałki w lewo odpowiada za lot w górę, a strzałki w prawo za lot w dół. Postać puszcza się paralotni jeśli gracz skoczy, albo otrzyma obrażenia. W grze Sonic Rush paralotnia pojawia się na poziomie Altitude Limit. Po złapaniu się niej gracz leci do sekcji 3D. W trakcie lotu może zbierać pierścienie, a także musi omijać nadciągające rzędy Egg Flapperów. Po tym paralotnia wraca do sekcji 2D i gracz ląduje. W grze Sonic Rush Adventure paralotnie pojawiają się na poziomie Machine Labyrinth. Po wbiegnięciu na paralotnię, gracz zaczyna na niej lecieć. Paralotnia powoli opada, ale wciskając strzałkę w górę emituje parę, która unosi ją do góry. W grze Sonic Rivals 2 paralotnie występują na poziomie Blue Coast Zone. Podczas sterowania nią gracz może lecieć w górę i w dół. W grze Sonic Colors paralotnie pojawiają się w wersji na Nintendo DS na poziomie Tropical Resort. Działają tak samo jak w Sonic Rush.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj