FANDOM

Park Avenue – dziewiąty poziom w grze Sonic Forces oraz trzeci grywalny dla Avatara. Poziom ten dzieli się tematyką z Ghost Town, Sunset Heights, Red Gate Bridge oraz Enemy Territory z DLC Episode Shadow.

Opis Edytuj

Park Avenue rozgrywa się w mieście obleganym przez siły Eggmana. Siły Resistance odpierają atak wrogich robotów. Knuckles i jego oddział są zajęci walką z Death Egg Robot Sentinelami, które pojawiają się w tle i kompletnie dewastują okolicę. Pierwsza część poziomu rozgrywa się głównie w 3D. Gracz biegnie po ulicach z kilkoma pętlami. W pewnym momencie Avatar przeskakuje and wielką wyrwą i ląduje na ulicy biegnącej w dół. Po lewej stronie można ujrzeć wielkiego Death Egg Robota. Po zbiegnięciu w dół ulicy Avatar ląduje na placu, gdzie musi pokonać otaczające go Egg Pawny. Na końcu placu znajduje się pętla, prowadząca do długiej sekcji 2D. Gracz będzie tutaj głównie skakał po dachach budynków i biegł przez nierówne ulice. Blisko końca poziomu Avatar kieruje się w stronę mostu, przechodząc przez kanały. Gdy dotrze do ostatniej pętli i wbiegnie na most, Knuckles poinformuje wszystkich o tym że przeciwnicy wycofują się z miasta. Oznacza to, że bitwa została wygrana, a miasto obronione.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Justice

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria