Fandom

Sonic Wiki

Penguinator

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Penguinator (ペンギネーター Penginētā?), znany również jako Pen Pen (ペンペン?)badnik pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 3 i Sonic Lost World. Jest robotem przypominającym pingwina.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 3 Edytuj

Penguinator-spr.png
Penguinator jest badnikiem podobnym do pingwina. Ma niebieskie skrzydła i szary brzuch z pomarańczowym paskiem. Na głowie nosi niebieski hełm. Gdy nie atakuje, chodzi sobie powoli. Kiedy gracz znajdzie się w pobliżu, Penguinator podskakuje i pada na ziemię ślizgając się przy tym na brzuchu. Jest to jego jedyna forma ataku.

Sonic Lost World Edytuj

Penguinatory powracają w Sonic Lost World. Można je spotkać w czwartym Zonie Frozen Factory, oraz trzecim Zonie Silent Forest. Pojawiają się w dwuwymiarowych i trójwymiarowych sekcjach.

W dwuwymiarowych sekcjach, roboty ślizgają się od jednego punktu do drugiego, przy każdym wślizgnięciu wyskakując najpierw do przodu. Mogą wtedy zranić gracza, chyba że same otrzymają cios.

W trójwymiarowych sekcjach, Penguinatory pojawiają się w lodowych tunelach, lub tubach. Stoją tam nieruchomo, często w grupach liczących po trzy roboty, a kiedy zobaczą gracza zaczną jeden za drugim ślizgać się w jego stronę i nie przestaną, dopóki postać nie zginie. Można je łatwo zniszczyć dowolnym ciosem, lub też sprawić, aby zaszarżowały do przepaści.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 3
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki