Fandom

Sonic Wiki

Perfect Bonus

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sonic2perfectbonus.png

Naliczanie Perfect Bonusu w Sonicu 2

Perfect Bonus to specjalny rodzaj bonusu pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 2, Sonic the Hedgehog 3Sonic & Knuckles, Blue Sphere oraz Sonic Generations. W każdej z gier dostaje się go za inne rzeczy.

Perfect Bonus w grach Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Aby otrzymać Perfect Bonus w Sonicu 2 należy zebrać wszystkie pierścienie w akcie (nie dotyczy monitorów z pierścieniami). Pod koniec aktu, otrzymuje się za to 50000 punktów.

Sonic 3 & Knuckles Edytuj

W Sonic the Hedgehog 3 oraz Sonic & Knuckles, Perfect Bonus otrzymuje się w specjalnych poziomach. Aby go otrzymać, należy zebrać wszystkie pierścienie w poziomie. Niezależnie od tego, czy zdobędzie się Szmaragd czy nie, otrzymuje się za to 50000 punktów.

Blue Sphere Edytuj

Zasada jest taka sama jak w Sonicu 3 oraz Sonic & Knuckles. Za zdobycie bonusu i przejście poziomu, można zobaczyć poziom trudności granego przed chwilą poziomu i przeskoczyć o dziesięć takich poziomów.

Sonic Generations Edytuj

Aby zdobyć Perfect Bonus w Sonic Generations gracz musi jedynie przejść poziom bez utraty życia. Bonus ten podnosi rangę (A, B, itd.) poziomu o jedną rangę. Bonus jest niezbędny do zdobycia rangi S w grze.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki