FANDOM

Phantom Heavies – grupa robotów stworzona przez Doktora Eggmana pojawiająca się w grze Sonic Mania. Jest to ulepszona wersja Hard-Boiled Heavies.

Opis Edytuj

Roboty z serii Phantom Heavies to ulepszone wersje poszczególnych robotów z grupy Hard-Boiled Heavies. Są podobne do oryginałów, lecz mają nowy wygląd oraz ataki. W skład grupy wchodzą:

W grze Sonic Mania, Phantom Heavies pojawiają się jako dodatkowi oponenci podczas walki z Phantom Eggiem. Wyjątkiem jest Phantom King, z którym gracz walczy jedynie w Egg Reverie Zone.

Historia Edytuj

Po nieudanych próbach powstrzymania Sonica, Tailsa i Knucklesa, Hard-Boiled Heavies wycofali się do Titanic Monarch. Tam, w wyniku działania Phantom Ruby zostali ulepszeni oraz oddelegowani przez Eggmana do różnych obszarów bazy, aby walczyć z przeciwnikami, kiedy zostaną przeniesieni na ich areny. Pomimo prób, nie udało im się to. Ich dalsze losy są nieznane.

Gdy Sonic pokonał Phantom Egga, jeż, Eggman oraz Phantom King zostali przeniesieni do Egg Reverie Zone. Tam przywódca robotów próbował zabrać Phantom Ruby dla siebie. Na drodze stanął mu Eggman, z którym zaczął walczyć o posiadanie klejnotu. Ostatecznie obaj zostali pokonani przez Super Sonica, a Phantom King został zniszczony.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Ruby Illusions

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwsza znana transformacja zainicjowana przez Phantom Ruby.