Fandom

Sonic Wiki

Pick Nails

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pick Nails (ピックネイルズ Pikkuneiruzu?) – ulepszenie dla Rouge, pojawiające się w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Jest to para wysokich białych butów z doczepionymi, metalowymi końcówkami w kształcie serc, działającymi jak łopata. Są odpowiednikami Shovel Claws, używanych przez Knucklesa.

Opis Edytuj

Pick Nails mogą być znalezione przez gracza na poziomie Egg Quarters. Gracz musi udać się do niebieskiej komnaty, zwanej Egg Fish Chamber. Środkowe wejście jest tam zablokowane metalowymi klatkami. Rouge może je wysadzić za pomocą rakiety, znajdującej się po przeciwległej stronie komnaty. Po zniszczeniu klatek, gracz będzie mógł wejść do pomieszczenia z ulepszeniem.

Po zebraniu, Rouge będzie mogła kopać w ziemi i w ścianach w poszukiwaniu pierścieni, tarcz i innych potrzebnych obiektów. Za ich pomocą można również przekopywać się przez specjalne ściany do innych części poziomu. Aby rozpocząć kopanie, gracz musi wcisnąć przycisk skoku i ataku, lub wcisnąć przycisk ataku będąc w powietrzu.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki