FANDOM

Cudzy1.png Change forms with a Pink Wisp for the wall and ceiling-running Spike form! Cudzy2.png
Miles "Tails" Prower
Pink Spikes (ピンク・スパイク Pinku Supaiku?, pol. Różowe Kolce) – transformacja jeża Sonica pojawiająca się po raz pierwszy w grze Sonic Colors w wersji na Wii. Jest to Moc Koloru zasilana przez Różowego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie Sonic zamienia się w bardzo kolczastą kulę.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Sonic jako Pink Spikes zamienia się w różową, większą wersję swojej własnej głowy. Przybiera ona kształt kuli z mnóstwem długich i bardzo ostrych kolców, pozwalających na przyczepianie się pionowych ścian i sufitów. Uszy i rysy twarzy jeża znikają, a jedyne co pozostaje to oczy. Zmieniają one kształt i kolor na jasnożółty.

Umiejętność Edytuj

Sonic jako Pink Spikes zamienia się w różową i bardzo kolczastą kulę. Dzięki niej zyskuje takie możliwości jak niszczenie wrogów samym dotknięciem. Ponadto, dzięki swoim kolcom może przyczepiać się i poruszać po pionowych ścianach, a nawet i sufitach.

Sonic dodatkowo jest w stanie użyć zdolności Spin Dash, która w połączeniu z kolcami jest znacznie silniejsza.

W przeciwieństwie do innych Mocy Koloru, Pink Spikes pozwala Sonicowi zachować zdolności podwójnego skoku i Homing Attacku.

Główną wadą Pink Spikes jest krótki czas jej trwania, bo trwa zaledwie kilka sekund. Jedyną opcją na wydłużenie go jest zebranie większej ilości Różowych Wispów.

Rozgrywka Edytuj

SCGameLandKombinacje.jpg

Pink Spikes w Sonic Colors (Wii)

Moc Pink Spikes może zostać użyta jedynie dzięki energii Hyper-go-on, a więc Sonic musi być w posiadaniu Różowego Wispa. Kiedy Sonic już zamieni się w Pink Spikes, belka energii, zacznie się automatycznie zmniejszać, aż się wyczerpie. Wtedy Sonic wróci do swojej pierwotnej postaci.

Pink Spikes może być używany wyłącznie w sekcjach 2.5D. Jeżeli zostanie użyty w innej - przepadnie. Jeżeli natomiast nie będzie mógł być wykorzystany w danym momencie - przejdzie w stan uśpienia.

Przy kontakcie z pionowymi ścianami lub sufitami, Pink Spikes przyczepi się do nich automatycznie, co pozwoli graczowi na odkrywanie nowych ścieżek przechodzenia poziomu i odkrywanie różnych sekretów. Ponadto, każdy wróg, którego dotknie Pink Spikes jest natychmiast niszczony. Jakby tego było mało, Pink Spikes oferuje możliwość używania zdolności Spin Dash, w celu szybszego przemieszczania się.

Muzyka Edytuj

Moc Pink Spikes posiada jedną wersje towarzyszącej jej piosenki. Została ona użyta w dwóch grach - Sonic Colors i Sonic Generations:

Nazwa Muzyka
Color Power - Pink Spikes

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

PinkSpikesSGLogo.png

Ikonka w grze

  • Pink Spikes może zostać użyty przeciwko bossowi z Planet Wisp.
  • Czasami występują błędy w sterowaniu ruchem Pink Spikes.
  • Moc może zostać użyta jedynie w sekcjach 2.5D.
  • Piosenka Pink Spikes jest trochę podobna do piosenki Red Burst z gry Sonic Colors.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki