Pirates' Island (パイレーツアイランド Pairētsu Airando?) – siódmy poziom w grze Sonic Rush Adventure. Są to położone daleko na północnym-wschodzie Wymiaru Sol ruiny, zamieszkiwane niegdyś przez starożytną cywilizację. Kapitan Whisker i jego piracka załoga przekształciły je w swoją kryjówkę, montując tu różne urządzenia i składując broń. Można tu znaleźć Czarny Materiał.

Opis Edytuj

Pirates' Island door

Drzwi do Pirates' Island

Pirates' Island to dobrze zachowane, starożytne miasto. Wejścia do niego strzegą praktycznie niezniszczalne wrota, które można otworzyć jedynie po odpowiednim umieszczeniu i skonfigurowaniu trzech pieczęci na drzwiach.

Zagadka piratów

Kamienne pieczęcie, pozwalające otworzyć drzwi do kryjówki piratów

Poziom składa się z dużej ilości korytarzy, dróg, miejskich ulic, oraz podwodnych sekcji. W górnych sekcjach pojawiają się trebusze. Gracz może wystrzelić się przez taki trebusz, razem z dołączonym głazem, oraz przebić się przez niektóre ściany. Innym rodzaje broni, jaki pojawia się na tym poziomie, jest wodna armata. Gracz może wybierać kierunek strzału armaty - prosto lub w górę. Armatka wystrzeliwuje strumień wody, który niszczy napotkanych przeciwników, oraz tworzy szynę, po której można normalnie zjeżdżać (oprócz tego pojawiają się tu normalne, metalowe szyny). Należy pamiętać, że strumień wodny utrzymuje się przez ograniczony czas. W niektórych miejscach, zarówno pod wodą jak i na lądzie, z sufitu zwisają kotwice. Co jakiś czas spuszczają się w dół, mogąc przygnieć nieostrożnego gracza. Jednocześnie służą jako platformy i windy, poruszające się w górę i w dół. W podwodnych sekcjach występują delfiny, których gracz może dosiąść. Delfin płynie cały czas do przodu - gracz może kazać mu płynąć w górę, lub w dół, a także pływać wolniej lub szybciej. Gracz spada z delfina w momencie zderzenia z przeszkodą, ścianą, lub przy zakończeniu trasy. W podwodnych sekcjach należy zachować szczególną ostrożność, ze względu na dużą ilość wielkich przepaści, oraz zapadających się platform. Nad wodą można czasami znaleźć fontanny, które wystrzeliwują gracza w górę, o ile stanie się na ich górnej części.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Kapitan Whisker i Johnny

Bossami poziomu są Kapitan Whisker i jeden z jego piratów: Johnny. Walka z bossami ma miejsce na wielopoziomowej arenie. Każdy z tych przeciwników posiada swój własny pasek zdrowia. Kolejność w jakiej będą pokonywani bossowie nie ma znaczenia. W trakcie walki, Whisker będzie próbował zgnieść gracza podczas zeskoku, albo będzie ział ogniem z ust. Johnny natomiast może wlatywać w gracza jak rakieta. Whisker i Johnny potrafią wykonać wspólny atak, polegający na tym że Whisker rzuca Johnnym, który odbija się od ścian. Poza bossami, na arenie zagrożenie stwarzają piły tarczowe, które pojawiają się na różnych piętrach.

Przeciwnicy Edytuj

Nazwa Sprite
Zielony szkielet
Green skeleton sprite
Czerwony szkielet
Red skeleton sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Pirates' Island - Akt 1
Pirates' Island - Akt 2

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Pirate's Island przypomina Wenecję - włoskie miasto z kanałami zamiast ulic.