FANDOM

Podwójny skok – umiejętność pojawiająca się w grach z serii Sonic the Hedgehog. Jak sama jej nazwa wskazuje, zdolność ta polega na wykonaniu dwóch skoków zamiast jednego.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles Edytuj

W Sonic the Hedgehog 3 i Sonic & Knuckles podwójny skok może zostać wykonany przez Sonica, który posiada Elektryczną osłonę. Hyper Sonic może również samodzielnie wykonywać podwójny skok. Aby to zrobić należy wcisnąć przycisk skoku podczas skoku.

Knuckles' Chaotix Edytuj

W Knuckles' Chaotix podwójny skok jest jedną z umiejętności Vectora. Podczas wykonywania podwójnego skoku Vector wyskakuje nieco w przód, z wyciągniętym ramieniem. W tej grze podwójny skok może być wykonany praktycznie w każdym kierunku, nie tylko w górę. Do wyboru jest osiem kierunków. Podczas skoku gracz musi wcisnąć przycisk C i strzałkę która wyznaczy kierunek skoku.

Sonic Blast Edytuj

W Sonic Blast podwójny skok może zostać wykonany przez Sonica, poprzez dwukrotne wciśnięcie przycisku 1 albo 2.

Sonic R Edytuj

W Sonic R Sonic i Super Sonic mogą wykonywać podwójny skok, jeśli gracz dwukrotnie wciśnie przycisk A/C/Y.

Sonic the Hedgehog (2006) Edytuj

W Sonic the Hedgehog (2006) tylko Amy może wykonać podwójny skok. W trakcie jego wykonywania dziewczyna zatrzymuje się w powietrzu i wyskakuje w górę. Aby wykonać skok należy dwukrotnie wcisnąć przycisk A/X podczas skoku.

Sonic Unleashed Edytuj

W Sonic Unleashed Sonic the Werehog może wykonać podwójny skok, dwukrotnie wciskając przycisk skoku. Podczas podwójnego skoku Werehog wykonuje obrót. Jego zasięg może być zwiększony jeśli uprzednio wykona się Dash.

Sonic Colors Edytuj

W Sonic Colors Sonic może wykonać podwójny skok w wersji na Wii.

Sonic Generations Edytuj

W Sonic Generations podwójny skok wykonuje Klasyczny Sonic. Tak jak w Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles potrzebuje do tego Elektrycznej osłony. Aby to zrobić należy wcisnąć przycisk skoku podczas skoku.

Sonic Lost World Edytuj

W Sonic Lost World w wersji na Wii U/PC podczas wykonywania podwójnego skoku Sonic wychodzi ze Spin Jumpu, wykonując fikołek podczas skoku. Odsłania się tym samym na ataki wrogów. Jednak w wersji na Nintendo 3DS pozostaje zwinięty. Zasięg podwójnego skoku zależy tutaj od prędkości gracza. Do jego wykonania nie potrzeba żadnych osłon ani ulepszeń.

Seria Sonic Jump Edytuj

W Sonic Jump i Sonic Jump 2 Sonic może wykonywać podwójny skok. W Sonic Jump (2012) i Sonic Jump Fever wszystkie grywalne postacie mogą wykonywać podwójny skok. Po zebraniu power-upa Flame Jump, Blaze może wykonywać kilka podwójnych skoków z rzędu.

Sonic Mania Edytuj

W Sonic Mania z podwójnego skoku może korzystać Sonic, po zdobyciu elektrycznej osłony.

Sonic Forces Edytuj

W Sonic Forces z podwójnego skoku mogą normalnie korzystać Sonic i Avatar. W przypadku Sonica podwójny skok nie przerywa Spin Jumpu.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria