Fandom

Sonic Wiki

Podziemna rura

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Podziemne rury (地下のパイプ? ang. Underground Pipes) to jeden z elementów gameplayu, pojawiający się po raz pierwszy w obu wersjach gry Sonic Colors oraz później w grze Sonic Lost World. Dzięki nim, Sonic the Hedgehog jako Yellow Drill, może przechodzić do ukrytych sekcji.

Opis Edytuj

W Sonic Colors Podziemne rury wydają się mieć regularnie ten sam projekt i kolorystykę, jednak różnią się wyglądem w zależności od wersji gry. W wersji Wii są koloru zielonego, z brązowymi felgami na końcu oraz białymi strzałkami pod nimi. W wersji Nintendo DS wyglądają jak najzwyklejsze rury z zielono-brązowymi paskami.

W Sonic Lost World są koloru zielonego, z brązowo-białymi felgami i dwoma białymi strzałkami.

Gameplay Edytuj

Podziemne rury są, jak sama nazwa wskazuje, położonymi pod ziemią, a także pod wodą, ułatwieniami w rozgrywce. Mogą być użyte tylko wtedy, gdy Sonic użyje Mocy Koloru, Żółtego Wispa - Yellow Drilla - i znajdzie się pod ziemią lub w wodzie.

Po wejściu w jakąkolwiek rurę, Yellow Drill przewierci znaczną odległość, pozwalając graczowi szybciej dostać się do zwiedzonych już wcześniej miejsc lub dotrzeć do całkowicie nowych, ukrytych sekcji, które nie były wcześniej dostępne.

Czasami podziemne rury są wymagane do zdobycia Czerwonych pierścieni.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors

Więcej w Fandom

Losowa wiki