Fandom

Sonic Wiki

Pomarańczowy Wisp

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pomarańczowy Wisp ((オレンジウィス Orenjiuisupu?, ang. Orange Wisp) to jeden z gatunków Wispów, debiutujący w grze Sonic Colors, zarówno w wersji na Wii jak i na Nintendo DS. Pozwala Sonicowi na zamianę w Orange Rocket.

Wygląd Edytuj

Pomarańczowy Wisp jest Wispem o pomarańczowym kolorze skóry. Jego ciało jest w kształcie rakiety. Na głowie ma dwoje pionowo ułożonych oczu. Jego odnóża różnią się od odnóży innych Wispów tym, że są one troszkę grubsze, oraz zaokrąglone na końcach, podobnie jak u Zielonego Wispa. Różnią się również się tym, że obracają się wokół jego ciała.

Umiejętność Edytuj

Osobny artykuł: Orange Rocket

Pomarańczowe Wispy są z gatunku Wispów i mogą przez to lewitować w powietrzu do woli, co jest głównie ich metodą ruchu.

Pomarańczowe Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać, ale wiadomo że mogą przywracać Nega-Wispy do poprzedniej formy, przenosić przedmioty za pomocą lewitacji, oraz teleportować obiekty.

Pomarańczowe Wispy są również w stanie wejść do ciała innych osób i jeśli nie są materialne, mogą pożyczyć ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Pomarańczowy Wisp wejdzie do niego, wtedy jeż przybierze postać rakiety, dzięki której może wzbijać się na duże wysokości przy ogromnych prędkościach. Prawdopodobnie, Pomarańczowe Wispy jako paliwa używają potężnych emocji.

Ponadto, Pomarańczowe Wispy potrafią połączyć swoją Moc Koloru z mocami innych Wispów, co pozwoli im na wytworzenie ogromnie silnego ataku, zwanego Final Color Blaster. Jest to ich najsilniejsza umiejętność jaką znamy.

Charakter Edytuj

Small-Orange-Wisp.png

Artwork

Pomarańczowe Wispy to bardzo emocjonalna i wrażliwa rasa Wispów, których emocje mogą się gwałtownie zmienić z dobrych w złe i na odwrót. Łatwo stają się dumne, kiedy się je chwali, ale również łatwo mogą się obrazić, kiedy się powie coś nie tak.

Występy w grach Edytuj

Sonic Colors Edytuj

Sonic Colors to gra, w której Pomarańczowe Wispy zadebiutowały wraz z innymi Wispami. Pojawiły się w obydwu wersjach tej gry. Kiedy Dr. Eggman przeniósł ich planetę w celu utworzenia swojego Międzygwiezdnego Parku Rozrywki, Pomarańczowym Wispom groziła wtedy niewola, ponieważ złoczyńca chciał użyć ich energii Hyper-go-on aby zbudować Mind Control Ray - maszynę kontrolującą umysły wszystkich ludzi na świecie. Na szczęście Pomarańczowe Wispy i inne gatunki Wispów zostały uwolnione przez Sonica. Po zniszczeniu Międzygwiezdnego Parku Rozrywki i zatrzymaniu czarnej dziury, przeniosły swoją planetę do pierwotnego miejsca we Wszechświecie.

Pomarańczowe Wispy pojawiły się w następujących lokacjach w wersji Wii: Sweet Mountain, Planet Wisp, Aquarium Park, Asteroid Coaster. Pojawiły się również na dwóch następujących planetach w wersji Nintendo DS: Starlight Carnival, oraz Planet Wisp

Sonic Generations Edytuj

Pomarańczowe Wispy pojawiły się w grze Sonic Generations w wersji PC,  jedynie na Planecie Wispów w akcie 2.

Sonic Lost World Edytuj

Pomarańczowe Wispy pojawiły się w grze Sonic Lost World, jedynie w wersji Wii U na następujących etapach: Windy Hill, oraz Tropical Coast.

Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games Edytuj

Pomarańczowy Wisp pojawił się w grze Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games podczas walki z Rotatatronem w Dream Evencie, o nazwie Sonic's Figure Skating Spectacular. Na początku pojawia się Yacker i pyta czterech zawodników czy pomogą mu uwolnić jego przyjaciół, oraz pokonać Rotatatrona. W końcu robot zostaje pokonany przy użyciu Final Color Blaster, a Pomarańczowy Wisp i cała masa innych Wispów świętuje swoje zwycięstwo.

Wystepy w innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Orange Wisp Archie Comics.png

Pomarańczowy Wisp w Archie Comics

Pomarńczowy Wisp pojawił się w Archie Comics w adaptacji Sonic Colors w numerze dwieście dziewiętnastym.

W komiksie, Pomarańczowe Wispy i kilka innych Wispów byli ścigani przez OrbotaCubota i Egg Pawn. Na szczęście przybył Sonic, zniszczył Egg Pawn i wystraszył Orbota i Cubota, którzy natychmiast uciekli. Następnie Pomarańczowy Wisp dołączył do SonicaTailsa i Yackera, kiedy jeż decyduje się ścigać Eggmana i uratować porwane przez niego Wispy.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki