Fandom

Sonic Wiki

Power Laser

2704strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Power Laser – atak z którego korzystają Miles "Tails" Prower i Doktor Eggman w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle.

Opis Edytuj

Power Laser 2.png

Power Laser w wykonaniu Eggmana

Power Laser jest atakiem polegającym na wystrzeleniu w przeciwnika wielkiego i niszczycielskiego lasera. Gracz może skorzystać z tej umiejętności tylko w trybie wieloosobowym.

Aby móc wystrzelić laser, postać musi zebrać 60 pierścieni. Oznaką gotowości ataku będzie również broń laserowa, zamontowana na przodzie pojazdu. Postać będzie mogła skorzystać wtedy z umiejętności. Gracz wystrzeli przed siebie długą i szeroką wiązkę laserową, która będzie zadawała duże obrażenia przeciwnikowi, jeśli ten znajdzie się w polu rażenia. Power Laser można jednak łatwo ominąć. Postać która go wystrzeli będzie miała utrudnione obracanie się, a co za tym idzie i celowanie laserem, i nie będzie się mogła w ogóle poruszać. Gracz może okrążyć wroga i zaatakować go od tyłu, przerywając tym samym wykonywanie ataku.

Z ataku tego korzystają również Tails i Eggman, kiedy gracz walczy z nimi jako bossami. Zawsze wykorzystują ten atak w drugiej walce. Działa on podobnie jak w trybie wieloosobowym.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Eggman jest w swoim wojskowym kostiumie, to co każde zebrane 20 pierścieni będzie mógł korzystać z tego ataku.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki