FANDOM

<< Poprzedni poziom

Sonic Heroes
Power Plant

Następny poziom >>

Power Plant – czwarty poziom w Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Power Plant to elektrownia, należącą do firmy HexaECO, pompującą energię do miasta Grand Metropolis.

Power Plant posiada kilka elementów wspólnych z Grand Metropolis: są tutaj niebieskie drogi zasilane energią przypominającą lawę, a także platformy po których gracz się porusza. Dodatkowo, pojawiają się tutaj naścienne drogi zasilane energią, pozwalające poruszać się w górę. Są tutaj również wysuwane platformy, ułatwiające poruszanie się w górę, lub do przodu, po długich korytarzach. Pokonywanie dużych odległości umożliwiają okrągłe, zielone zbiorniki, słupy pozwalające na poruszanie się w górę, a także uchwyty wciągające gracza w górę.

Na poziomie pojawiają się dwie windy zasilane energią, prowadzące do góry. Po wyjściu z pierwszej windy, gracz będzie napotykał na swojej drodze nieruchome kule ognistej energii. Przy kontakcie, zadają obrażenia postaci która je dotknęła, a następnie znikają. Po wyjściu z drugiej windy, gracz dostanie się do zbiornika magazynującego energię. Jest to wysoki pokój, w którym znajduje się podnosząca się w górę lawa, pochłaniająca na swojej drodze platformy po których gracz porusza się w górę i przeciwników. Po wyjściu z tego pokoju, gracz znajdzie się w małym pomieszczeniu, z włazem zabezpieczającym przed przepływem lawy, w którym poziom się kończy.

Tak jak w Grand Metropolis, pobliskie roboty często muszą być zniszczone, aby umożliwić przepływ energii w windach, platformach i drogach.

Misje Edytuj

Team Sonic Edytuj

Team Sonic przechodzi cały poziom od początku do końca. Ich celem jest ucieczka z elektrowni.

  • Normalna misja: Ucieknij z chaotycznej elektrowni!
  • Dodatkowa misja: Dotrzyj do celu w mniej niż 5 minut!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

45,000 40,000
Ranga B 2

40,000 35,000
Ranga C 2

35,000 30,000
Ranga D 2

30,000 25,000
Ranga E 2

<30,000 <25,000

Team Dark Edytuj

Team Dark przechodzi cały poziom od początku do końca, spotykając na swojej drodze znacznie więcej przeciwników niż inne drużyny. Ich celem jest ucieczka z elektrowni.

  • Dodatkowa misja: Zniszcz 100 przeciwników
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

72,000 7:00
Ranga B 2

62,000 8:00
Ranga C 2

52,000 9:00
Ranga D 2

42,000 10:00
Ranga E 2

<42,000 >10:00

Team Rose Edytuj

Team Rose posiada bardzo mocno ukróconą i uproszczoną wersję poziomu. Zaczynają w windzie, a kończą tuż przed wejściem do drugiej windy.

  • Normalna misja: Ucieknij z elektrowni mocy!
  • Dodatkowa misja: Zbierz 200 pierścieni!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

45,000 3:30
Ranga B 2

40,000 4:00
Ranga C 2

35,000 5:30
Ranga D 2

30,000 7:00
Ranga E 2

<30,000 >7:00

Team Chaotix Edytuj

Team Chaotix otrzymuje kolejne zadanie od swojego klienta. Tym razem polega ono na zniszczeniu 3 złotych żółwio-robotów. Pomija się u nich początek poziomu. Mogą dojść maksymalnie do wejścia do drugiej windy.

  • Normalna misja: Zniszcz 3 złote żółwie-roboty!
  • Dodatkowa misja: Zniszcz 5 złotych żółwi-robotów!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA

45,000 40,000
Ranga B 2

40,000 35,000
Ranga C 2

35,000 30,000
Ranga D 2

30,000 25,000
Ranga E 2

<30,000 <25,000

Boss Edytuj

Osobne artykuły: Team Sonic, Team Dark, Team Rose, Team Chaotix

Bossem Power Plant jest jedna z wrogich drużyn. Team Sonic walczy z Team Rose, a Team Dark musi zmierzyć się z Team Chaotix. Walka polega na zepchnięciu wszystkich członków wrogiej drużyny z areny. Jednocześnie należy uważać, aby samemu z niej nie spaść.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Power Plant

Ciekawostki Edytuj

  • Część, w której pomieszczenie wypełnia się lawą można przejść postacią latającą z co najmniej 2 poziomem, bez przełączania na inną postać.
  • Użycie Team Blasta Team Dark, pozwoli na zatrzymanie czasu i, co się z tym wiąże, przypływu lawy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki