Fandom

Sonic Wiki

Prison Island (poziom)

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Shadow the Hedgehog (gra)
Prison Island (Dark)

Następny poziom >>

Shadow the Hedgehog (gra)
Prison Island (Normal)

Następny poziom >>

Shadow the Hedgehog (gra)
Prison Island (Hero)

Następny poziom >>

Prison Island – jeden z trzech możliwych do wyboru trzecich poziomów w grze Shadow the Hedgehog. Gracz może się na niego dostać po ukończeniu misji Hero na poziomie Digital Circuit, misji Normal na Glyphic Canyon, lub misji Dark na poziomie Lethal Highway.

Historia Edytuj

Shadow z pomocą Kontroli Chaosu ląduje na Prison Island, wyspie na której przez wiele lat był więziony przez GUN. Jeż przypomina sobie również wydarzenia, które spowodowały że w przeszłości znalazł się na wyspie i był z niej uwolniony przez Eggmana. Shadow postanawia dowiedzieć się więcej o wyspie i rusza na poszukiwania kolejnego Szmaragdu Chaosu.

Opis Edytuj

Poziom ten jest nawiązaniem do Prison Island, wyspy po raz pierwszy zaprezentowanej w grze Sonic Adventure 2. Po ostatnim ataku Doktora Eggmana na wyspę, pobliskie środowisko zostało mocno zdegradowane. GUN wciąż zajmuje Prison Island, prowadząc tutaj niewielkie więzienie i składując toksyczne odpady.

Gracz przemierza tutaj bazę GUN, w której roboty walczą z żołnierzami Black Arms i pilnują tych złapanych do więzień. Co jakiś czas gracz będzie przemierzał cele, w których zamknięci są kosmici. Nie mogą oni zaatakować gracza, ale mogą otrzymać od niego obrażenia od broni palnej. Poruszanie się po wyspie ułatwiają metalowe rury, działające jak szyny, i podesty, które odbijają postać w górę. Poszczególne części bazy połączone są ze sobą kanałami z zielonymi, toksycznymi odpadami, które ranią gracza po dotknięciu. Aby przejść po nich bez szwanku, gracz musi dosiąść Air Saucera i przelecieć nad zieloną substancją wzdłuż kanału.

Na początku poziomu gracz spotka Doom's Eye, który poprosi Shadowa o wyeliminowanie 40 robotów pilnujących cel na wyspie. Nieco dalej na gracza czeka Charmy, który został wysłany przez Vectora na wyspę, aby odnaleźć pięć ściśle tajnych dyskietek. Trzy z nich znajdują się przed Szmaragdem Chaosu, a dwa pozostałe za. Shadow może również zdecydować się zdobyć szmaragd na własną rękę.

Klucze Edytuj

  1. Pierwszy klucz – pierwszy klucz ukryty jest w skrzyni, tuż przed pierwszymi Dash Panelami.
  2. Drugi klucz – pod koniec pierwszego kanału, gracz powinien skierować Air Saucer na wzniesienie znajdujące się po lewej stronie i w odpowiednim momencie podskoczyć, aby znaleźć się na położonej na górze półce. Należy ją oczyścić z przeciwników, pilnujących klucza.
  3. Trzeci klucz – tuż po przejściu przez trzeci punkt kontrolny, klucz znajduje się na metalowej półce, położonej po lewej stronie (naprzeciwko najbliższych więziennych cel) w skrzyni.
  4. Czwarty klucz – po przejściu przez czwarty punkt kontrolny, gracz powinien zjechać w dół zielonego kanału i wskoczyć na położoną po prawej stronie wysepkę z licznymi robotami GUN. Klucz znajduje się pod przewróconym metalowym podestem, po lewej stronie więziennej celi.
  5. Piąty klucz – po ominięciu mety, gracz ponownie znajdzie się w kanale z toksyczną cieczą. Shadow powinien zjechać po nim w dół i odbić się od najbliższego wzniesienia na wyżej położony kanał. Gracz powinien następnie omijać przeszkody pływające w kanale i trzymać się prawej strony możliwie jak najdłużej. Na końcu kanału, po prawej stronie, znajduje się rura prowadząca od klucza.

Za sekretnymi drzwiami znajdują się dwa działa przeciwczołgowe.

Misje Edytuj

Dark Edytuj

Postać – Doom's Eye

Cel – Wyeliminuj roboty GUN!

A-Rank – 28 000 punktów

B-Rank – 26 000 punktów

C-Rank – 20 000 punktów

D-Rank – 10 000 punktów

Normal Edytuj

Cel – Znajdź Szmaragd Chaosu!

A-Rank – 28 000 punktów

B-Rank – 26 000 punktów

C-Rank – 20 000 punktów

D-Rank – 10 000 punktów

Hero Edytuj

Postać – Charmy

Cel – Znajdź ściśle tajne dyskietki!

A-Rank – 22 000 punktów

B-Rank – 20 000 punktów

C-Rank – 15 000 punktów

D-Rank – 10 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Prison Island

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki