Fandom

Sonic Wiki

Prison Lane

2967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Prison Lane

Następny poziom >>

Prison Lane – trzeci poziom w Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Miles "Tails" Prower.

Historia Edytuj

Tails leci w Cyclone nad oceanem w kierunku Prison Island mówiąc sam do siebie o Sonicu uwięzionym na wyspie. Gdy zbliża się do miejsca lądowania zauważa Amy i Eggmana. Dochodzi do walki Tailsa z Eggmanem. Po wygranej walce Tails pyta się Amy co robi w tym niebezpiecznym miejscu. Odpowiada, że przyszła ratować Sonica. Tails mówi jej by została na zewnątrz, lecz ona idzie za nim.

Opis Edytuj

Prison Lane to poziom składający się z licznych i długich korytarzy, poprzedzielanych więziennymi celami. Cele pozostają zablokowane, dopóki gracz nie zabije wszystkich wymaganych pobliskich przeciwników. Gracz może strzelać do wrogów przez kraty. Oprócz korytarzy, znajdują się tutaj prostokątne pokoje poodgradzane kratami. Poziom zawiera również jedną windę, prowadzącą gracza na wyższy poziom więzienia. Całe więzienie jest monitorowane przez kamery, które gracz może zestrzelić.

Poziom zawiera ulepszenie: Laser Blaster, znajdujące się tuż za Goal Ringiem, w korytarzu zablokowanym metalowymi skrzyniami.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Znajdź centrum więzienia!
  • A-Rank: 26 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 2:30

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 2:00

Za drugim punktem kontrolnym znajduje się korytarz i większy pokój. Gracz powinien skręcić na lewo i wskoczyć na dach, gdzie znajduje się postument, wymagający użycia Mystic Melody. Aktywowanie go sprawi, że pojawi się Spring, który pozwoli wskoczyć graczowi na wyższy poziom.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 3 minuty!
  • A-Rank: 26 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode!
  • A-Rank: 26 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
This Way Out

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki