Fandom

Sonic Wiki

Sonic Forces

Przekierowano z Project Sonic 2017

2667stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze70 Udostępnij
Future-znak.png
Ten artykuł dotyczy nadchodzącego wydarzenia!
Informacje zawarte w tym artykule mogą się diametralnie zmienić! Prosimy nie dodawać spekulacji do artykułu i każdą możliwą informację poprzeć przypisem.
Future-znak.png

Sonic Forces, początkowo znany pod tytułem Project Sonic 2017 – nachodząca gra z serii Sonic the Hedgehog, której premiera zaplanowana jest na Boże Narodzenie 2017 roku. Gra jest produkowana przez Sonic Team.

Produkcja Edytuj

Pierwsza wzmiankę o Project Sonic 2017 podał Takashi Iizuka na imprezie w Joyopolis, Tokio, która odbywała się 23 czerwca z okazji 25 rocznicy pierwszej gry z serii.

Pierwszy zwiastun gry został zaprezentowany 22 lipca 2016 roku podczas imprezy świętującej 25 urodzin Sonica. Wydarzenie odbyło się w House of Blues, San Diego. Zwiastun Przedstawiał Nowoczesnego Sonica i Klasycznego Sonica, walczących przeciwko trzem wielkim robotom w zrujnowanym mieście. Potwierdzono również że w grze pojawią się style rozgrywki Klasycznego i Nowoczesnego Sonica. Takashi Iizuka potwierdził jednak, że gra nie będzie sequelem Sonic Generations.[1][2]

Podczas transmisji na żywo w Japonii, z okazji premiery gry Sonic Boom: Fire & Ice, ogłoszono że w grze pojawi się nowa postać, a także dodatkowy element rozgrywki, poza normalną rozgrywką w 2D i 3D.[3]

W Nintendo Dream Magazine z Japonii potwierdzono że gra ukaże się na Nintendo Switch, PlayStation 4 i Xbox One. Doktor Eggman będzie głównym złoczyńcą, nie będzie trybu wieloosobowego, a gra będzie należała do gatunku przygodowych. Więcej informacji o grze ma ukazać się 16 marca podczas festiwalu SXSW.[4]

16 marca 2017 roku na konferencji SXSW Gaming 2017 ukazano rozszerzony zwiastun, w którym zaprezentowano prawdziwy tytuł gry - Sonic Forces. Zaprezentowano pełną wersję szkicu koncepcyjnego z dwoma wielkimi robotami, a także przedstawiono krótki fragment rozgrywki. Nowoczesny Sonic biegł przez zrujnowane miasto, korzystając z tych samych umiejętności co w Sonic Generations. Twórcy przedstawili również instrumentalną wersję tematu muzycznego gry. Poza tym wspomniano że Eggman nie będzie jedynym złoczyńcą, a gra będzie korzystała z nowego silnika - Hedgehog Engine 2.

Fabuła Edytuj

Kluczowe tematy dla Sonic Forces to siły i potęga. W tych czasach doszło do czegoś niebywałego: Sonic zawiódł, a Doktor Eggman ostatecznie podbił świat. Teraz o dalsze losy planety walczą Sonic i jego przyjaciele, Imperium Eggmana i nieznane jak dotąd nowe siły. Wszystko sprowadza się do wielkiej bitwy pomiędzy siłami dobra i zła.[5]

Rozgrywka Edytuj

W Sonic Forces pojawią się trzy style rozgrywki, z których jeden pozostaje jeszcze nieznany. Wiadomo że w grze gracz będzie mógł się wcielić w Nowoczesnego Sonica, który będzie dysponować zdolnościami znanymi m.in. z Sonic Generations, głównie Boost. Poziomy Nowoczesnego Sonica będą posiadały zarówno sekcje 3D jak i 2D. Wiadomo również że gracze wcielą się w Klasycznego Sonica, którego rozgrywka nie została jak dotąd zaprezentowana. Oprócz tego w grze powrócą m.in. czerwone pierścienie i Wispy.[6]

Postacie Edytuj

Grywalne Edytuj

Niegrywalne Edytuj

Filmy Edytuj

Project Sonic 2017 Debut Trailer01:20

Project Sonic 2017 Debut Trailer

Pierwszy zwiastun gry

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Zwiastun Edytuj

Rozgrywka Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedna z pierwszych gier zapowiedzianych na konsolę Nintendo Switch.
  • Jest to pierwsza trójwymiarowa gra z serii Sonic the Hedgehog która zostanie wydana na konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch

Przypisy Edytuj

  1. Iizuka Confirms Sonic 25th San Diego Party Livestream + “New Sonic Project” Info, & Fire & Ice/M&S Being Only 2016 Titles
  2. Sonic Project 2017 Announced!
  3. http://www.tssznews.com/2016/10/28/sega-project-2017-planned-to-include-classic-2d-modern-3d-stages-in-addition-to-that-there-will-be-new-component/
  4. http://segabits.com/blog/2017/02/14/new-project-sonic-2017-information-confirms-villain-multiplayer-status-and-genre/
  5. http://www.tssznews.com/2017/03/18/shun-nakamura-on-sonic-forces-story-the-world-was-conquered-by-eggman-so-what-was-sonic-doing-till-then/
  6. https://www.youtube.com/watch?v=_Zm0FvEn5CU

Więcej z Fandomu

Losowa wiki