FANDOM

Projektor Metal Sonica (ang. Metal Sonic Projector) – przedmiot, pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog CD. Jest to urządzenie wyświetlające ruchomy obraz Metal Sonica stworzone przez Doktora Robotnika.

Opis Edytuj

Projektory Metal Sonica to małych rozmiarów urządzenia w szaro-niebieskich kolorach. Ustawione są one w przeszłości. Za ich pomocą wyświetlany jest realistyczny Metal Sonic. Chociaż nie jest on fizycznie namacalny (to tylko hologram), to znęca się nad zwierzątkami, np. depcząc je.

Projektory ustawione są w przeszłej linii czasowej każdego pierwszego i drugiego aktu każdego poziomu, z wyjątkiem Metallic Madness. Przy wyświetlonym hologramie znajdują się jedno lub dwa zwierzątka zastraszane przez obraz robota. Gracz może zniszczyć projektor Spin Attackiem. Zwierzątka zostaną uwolnione, a akt we wszystkich liniach czasowych będzie zawierał swobodnie latające lub skaczące inne zwierzątka. Zniszczenie projektora nie daje żadnych punktów.

W innych grach Edytuj

Sonic Mania Edytuj

Stardust Speedway Mania Act 2 34

Projektor Metal Sonica w Sonic Mania

Pojedynczy projektor Metal Sonica pojawia się pod koniec drugiego aktu Stardust Speedway Zone w grze Sonic Mania. Zniszczenie go powoduje najpierw uwolnienie zwierzątek, a zaraz potem rozpoczęcie walki z samym Metal Sonicem.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Projektor Metal Sonica pojawił się w komiksie wydawnictwa Archie Comics. Używany był przez Doktora Eggmana do straszenia mieszkańców Mobiusa. Został zniszczony przez Sonica.

Ciekawostki Edytuj

  • Za zniszczenie wszystkich projektorów, wraz z generatorami badników, gracz w reedycji z 2011 roku otrzyma osiągnięcie "Savior of the Planet".