Fandom

Sonic Wiki

Przekimasz geniusza zła na kanapie?

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!

Do zrobienia: Fabuła (szczegółowa)

<< Poprzedni odcinek

Sonic Boom
Przekimasz geniusza zła na kanapie?

Następny odcinek >>

"Przekimasz geniusza zła na kanapie?" (ang. Can an Evil Genius Crash on Your Couch for a Few Days?) – drugi odcinek serialu Sonic Boom. Jego premiera odbyła się 8 listopada 2014 roku.

Opis Edytuj

Baza Doktora Eggmana jest w trakcie naprawy, w związku z czym wprowadza się do domu Sonica i przyjaciół. Okazuje się być bardzo irytującym współlokatorem.

Postacie Edytuj

Postacie pogrubioną czcionką pojawiają się po raz pierwszy w serialu.

Fabuła Edytuj

Dla transkryptu tego odcinka, sprawdź Przekimasz geniusza zła na kanapie?/Transkrypt.

Jest deszczowa noc. Sonic i Tails śpią w domu Tailsa. Nagle Sonica budzi natarczywe pukanie do drzwi, jednak otwiera je dopiero, gdy pukanie przeradza się w uderzanie. Za drzwiami okazuje się stać Doktor Eggman, który chce wprowadzić się do Sonica i Tailsa na kilka dni. Powodem ma być to, że jego baza została uszkodzona podczas burzy i wymaga naprawy. Na samym początku, Sonic jest dość sceptyczny. Uważa, że może być to kolejny podstęp i że Eggman chce ich zaatakować po kryjomu w ich domu. Eggman jednak twierdzi, że nie ma przy sobie żadnej broni i faktycznie tak jest. Ostatecznie, dość niechętnie, Sonic postanawia wpuścić Eggmana do domu, ale pod warunkiem, że tylko na kilka dni oraz że będzie sam. Eggman jednak przyszedł z Orbotem i Cubotem, gdyż, jak twierdzi, są rodziną.

Następnego poranka, zaspany Sonic wpuszcza do domu Amy, Knucklesa oraz Sticks. Po chwili są zaskoczeni widząc Eggmana w mieszkaniu. Doktor komentuje ich wczesne przyjście oraz chwali się swoją różową piżamą. Trójka przyjaciół żąda wyjaśnień. Sonic stara im się wyjaśnić sytuację, ale wnet zostaje zagłuszony przez Eggmana. Domaga się on śniadania. Po chwili Tails mu je podaje. Eggman jednak zaczyna narzekać, że żółtko nie zostało usunięte, itp. Tymczasem, Sticks nabiera podejrzeń. Twierdzi, że Eggman ma wielkiego "Unicestwiatora". Jednak Amy broni Eggmana twierdząc, że jeśli nie dadzą mu spokoju będą tacy jak on. Eggman, jedząc śniadanie, potakuje jej.

W ciągu dnia, okazuje się, że Eggman jest naprawdę nieznośnym współlokatorem. Irytuje on innych domowników między innymi poprzez losowo rozpoczynane walki na poduszki (co powoduje zniszczenie nowej części do Tornada), głośne chrapanie i złowieszcze śmiechy przez sen, a nawet pakowanie jedzenia z lodówki do swoich zabezpieczonych pojemników. Sonic i Tails mają dość Eggmana i chcą go wyrzucić. Amy jednak ponownie staje w jego obronie twierdząc, że dwaj przyjaciele mają problemy z porozumiewaniem się. Twierdzi, że powinni zorganizować spotkanie z Eggmanem i poprosić go o zmianę zachowania. Podczas spotkania, Sonic wygarnia Eggmanowi jego zachowanie przez co zaczyna płakać. Przyznaje, że jest najgorszym współlokatorem twierdząc, że nigdy z nikim nie mieszkał (zaznaczywszy, że Orbot i Cubot się nie liczą). Amy przekonuje Sonica, by dać Eggmanowi drugą szansę, na co jeż niechętnie się zgadza pod warunkiem, że Eggman się poprawi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki