FANDOM

Przycisk zmiany grawitacji (ang. Gravity Control Switch) – elementy rozgrywki pojawiające się w serii Sonic the Hedgehog. Odpowiadają za zmiany przyciągania grawitacyjnego we wszystkich kierunkach: mogą przyciągać gracza do sufitu, ścian i normalnego położenia.

Opis Edytuj

Sonic & Knuckles Edytuj

Przyciski zmiany grawitacji pojawiły się na poziomie Death Egg Zone. Są tutaj niebieskimi przyciskami, które można aktywować poprzez wskoczenie na nie. Po aktywowaniu przycisk odwraca grawitację.

Sonic Adventure 2 Edytuj

W Sonic Adventure 2 przyciski posiadają dźwignię i monitor ukazujący zieloną strzałkę. Kierunek strzałki przedstawia w którym kierunku zostanie odwrócona grawitacja. Pojawiają się na poziomie Crazy Gadget.

Sonic Advance 2 Edytuj

Gravity Control Switch Advance 2

W Sonic Advance 2 przyciski zmiany grawitacji wyglądają identycznie jak w Sonic Adventure 2. Po przejściu przez przycisk grawitacja zostanie odwrócona w stronę, którą pokazuje strzałka. Czasami gracz będzie musiał dotknąć przycisku aby zmienić grawitację. Przyciski zmiany grawitacji pojawiają się na poziomie Egg Utopia.

Shadow the Hedgehog Edytuj

Przyciski zmiany grawitacji zostały tutaj zmienione zielone kapsuły. Posiadają holograficzne strzałki, które wskazują w którym kierunku zostanie zmieniona grawitacja. Przycisk może być również otoczony przez zielone pole siłowe. Dotknięcie przycisku albo pola zmienia grawitację. Przyciski te pojawiają się na poziomie Space Gadget.

Galeria Edytuj