Fandom

Sonic Wiki

Pumpkin-Head Ghost

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pumpkin-Head Ghost – duchy, pojawiające się w grze Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Pumpkin-Head Ghost to latające duchy. Składają się ze świecącej, halloweenowej dyni i szarej peleryny, która od wewnątrz emanuje niebieskim światłem. Duchy te zamieszkują Hang Castle i Mystic Mansion, gdzie posiadają nawet swój własny wymiar.

Pumpkin-Head Ghost pojawiają się znienacka, najczęściej stając na drodze gracza. Będą patrolowały pobliski teren, nawet jeśli zobaczą gracza, lub też zaatakują członków wrogiej drużyny, próbując do nich podejść. Dotknięcie tych duchów zadaje obrażenia postaci, która je dotknęła. Pumpkin-Head Ghost po otrzymaniu jakiegokolwiek ciosu, śmieją się i zanikają.

Mystic Mansion 9.png

Wymiar duchów

Można wyróżnić dwa typy duchów: małe i duże. Małe duchy są najczęściej spotykane. Duże z kolei pojawiają się bardzo rzadko. Można je spotkać m.in. pod koniec poziomu Hang Castle w wersji Team Dark, lub pod koniec poziomu Terror Hall. W wieży w Hang Castle występuje również bardzo duży duch.

Duchy atakują pojedynczo lub w parach. Zazwyczaj nie są groźne, dopóki nie pojawiają się w dużych grupach. Największe skupisko tych duchów znajduje się pod koniec poziomu Mystic Mansion, w wersji Team Sonic, Team Dark i Team Chaotix. Zamieszkują one tajemniczy wymiar, wewnątrz studni. Jest to wysoka komnata, której podłogę i ściany stanowi podobna do wody substancja. Duchy pojawiają się tam nieustannie w dużej liczbie, atakując gracza i utrudniając ucieczkę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki