Fandom

Sonic Wiki

Pumpkin Hill

2651stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Pumpkin Hill

Następny poziom >>

Pumpkin Hill – szósty poziom Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Knuckles the Echidna.

Historia Edytuj

Po odnalezieniu fragmentów Głównego Szmaragdu w Wild Canyon, Knuckles wyrusza na poszukiwanie kolejnych części w Pumpkin Hill.

Opis Edytuj

Pumpkin Hill to miejsce pełne nawiedzonych gór, lewitujących nad bezdenną przepaścią. Jeśli gracz wskoczy do tej przepaści, zostanie z niej wyrzucony przez powietrze, za pierwszym razem. Za drugim razem, gracz spadnie w przepaść. Poziom podzielony jest na trzy obszary. Gracz rozpoczyna w miejscu, z którego może się dostać do pozostałych obszarów. Na prawo od punktu startowego znajduje się rakieta, zabierająca gracza do Church Mountain. Na lewo, rakieta zabierająca gracza do Ghost Train Mountain. Położona wyżej rakieta zabierze gracza do Pumpkin Mountain.

Pierwsza obszar to Pumpkin Mountain. Jest to szeroka, kilkupoziomowa góra. Na samym jej szczycie znajduje się pełno dyń, a na poszczególnych półkach gracz może napotkać drewniane skrzynie, metalowe klatki, nawiedzone drzewa, pułapki plujące ogniem i tory z pociągiem widmo.

Drugi obszar to Church Mountain. Na samym jego szczycie znajduje się kaplica z cmentarzem, na którym straszy duch. Na poszczególnych półkach przylegających do góry, gracz może napotkać drewniane skrzynie, pociąg widmo i nawiedzone drzewa.

Trzeci obszar to Ghost Train Mountain. Jest to góra o bardziej skomplikowanej budowie. Składa się z kilku połączonych ze sobą wąskimi mostami półek skalnych. W centrum znajduje się pociąg widmo, którego kierunek jazdy może zmieniać gracz, za pomocą rozmieszczonych dookoła przycisków.

Oprócz tego, poziom zawiera wiele położonych w różnych miejscach gór w kształcie dyń. Poziom zawiera również ulepszenie: Shovel Claw, potrzebne Knucklesowi do kopania w ziemi. Znajduje się na wprost od punktu startowego.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Znajdź trzy części Głównego Szmaragdu!
  • A-Rank: 12 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 3:00

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 1:00

Aby odnaleźć Chao, gracz powinien udać się na Pumpkin Mountain i aktywować znajdujący się tam postument wymagający Mystic Melody. Przed graczem pojawią się wtedy platformy, prowadzące do położonej na daleko góry, na której znajduje się Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Znajdź części Głównego Szmaragdu w mniej niż 3 minuty!
  • A-Rank: 13 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 16 000 punktów

W trybie Hard Mode do zdobycia są trzy części Głównego Szmaragdu, położone zawsze w trzech tych samych miejscach.

  1. Pierwsza część znajduje się na Ghost Train Mountain, między pierwszym przyciskiem, a obracającymi się kolczastymi kulami.
  2. Druga część znajduje się na Pumpkin Mountain. Jest zakopana w miejscu nad pułapkami plującymi ogniem, na najniższej platformie.
  3. Trzecia część płynie w powietrzu nad Church Mountain. Gracz powinien wspiąć się na szczyt góry, założyć Sunglasses i wskoczyć na pobliski Spring, który pozwoli na zebranie fragmentu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
A Ghost's Pumpkin Soup

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki