FANDOM

Cudzy1.png Change forms with a Nega-Wisp for the berserker Frenzy form! Cudzy2.png
Miles "Tails" Prower
Purple Frenzy (パープル・フレンジー Pāpuru furenjī?, pol. Purpurowy Szał) – transformacja jeża Sonica pojawiająca się po raz pierwszy w grze Sonic Colors w wersji na Wii. Jest to Moc Koloru zasilana przez Fioletowego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w formę purpurowego potwora.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Sonic jako Purple Frenzy zamienia się w większą, purpurową wersję swojej własnej głowy. Wygląda ona jednak bardzo demonicznie. Prawdziwe rysy twarzy jeża znikają, a jedyne co pozostaje to oczy, uszy i usta. Oczy zmieniają kształt i kolor na żółty, uszy na purpurowy, a usta przybierają czarny kolor i wyrastają z nich bardzo ostre zęby. Ponadto, kolce Sonica wydłużają się i zawijają na końcach.

Umiejętność Edytuj

Sonic jako Purple Frenzy przybiera postać demonicznego potwora, dzięki któremu może dosłownie pożerać przeszkody stojące mu na drodze. Czyni to dzięki ogromnej szczęce z bardzo długimi i ostrymi zębami. Wraz z większą ilością zjedzonych przedmiotów, Purple Frenzy zwiększa swoje rozmiary. Potrafi powiększyć się maksymalnie trzy lub cztery razy. Po osiągnięciu maksymalnego rozmiaru jest w stanie zasysać mniejsze przedmioty, które nie są zbyt ciężkie lub są zakorzenione w ziemi. Główną wadą Purple Frenzy jest krótki czas trwania jego energii Hyper-go-on. Trwa on tylko kilka sekund, a jedynym sposobem na wydłużenie go jest zebranie większej iloci Purpurowych Wispów.

Rozgrywka Edytuj

SC PurpleFrenzy AsteroidCoaster.jpg

Purple Frenzy w grze

Purple Frenzy może zostać użyty jedynie dzięki energii Hyper-go-on, a więc Sonic musi być w posiadaniu Purpurowego Wispa. Kiedy Sonic już zamieni się w Purple Frenzy, Belka Wispów zacznie się automatycznie zmniejszać, aż się wyczerpie. Wtedy Sonic powróci do swojej pierwotnej postaci. W czasie używania mocy, gracz otrzymuje 8000 punktów bonusowych za każdą sekundę jej trwania. W grze Purple Frenzy może zostać użyty zarówno w sekcjach dwuwymiarowych, jak i trójwymiarowych. Sterowanie nim w sekcjach 3D jest jednak nieco trudniejsze. Jeżeli natomiast nie będzie mógł zostać użyty w danym obszarze, przejdzie w stan uśpienia.

Purple Frenzy potrafi zwiększyć swoją masę, zjadając odpowiednią ilość przedmiotów. Może to zrobić maksymalnie trzy razy, jednakże za każdym razem będzie się poruszał coraz wolniej. Po ostatecznym zwiększeniu swoich rozmiarów, gracz będzie w stanie przyciągać wszystkie pobliskie pierścienie, podobne do Lightning Shield.

Muzyka Edytuj

Moc Purple Frenzy posiada tylko jedną wersję swojego soundtracku:

Nazwa Muzyka
Color Power - Purple Frenzy Colors ver.

Ciekawostki Edytuj

  • Purple Frenzy to jedyna moc w grze Sonic Colors, która nie jest opisywana w Game Landzie.
  • To jedna z trzech mocy, która nie jest używana w żadnej walce z bossem.
  • To jedna z dwóch Mocy Koloru, której nie można użyć w kombinacji z inną w Game Landzie.
  • Jeżeli Purple Frenzy przez dłuższy czas nic nie zje, zacznie skakać w miejscu i szczekać jak oszalały pies.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki