Pyramid Cave – jedenasty poziom w Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Sonic the Hedgehog.

Historia Edytuj

Po oczyszczeniu przez Tailsa wejścia do Ukrytej Bazy Eggmana, Sonic rusza odnaleźć doktora wewnątrz piramidy.

Opis Edytuj

Pyramid Cave przedstawia wewnętrzną część piramidy Eggmana. Gracz rozpoczyna poziom w tunelu, w którym znajdują się liczne obręcze, przez które gracz będzie przeskakiwał. Następnie Sonic będzie poruszał się po platformach i drogach wewnątrz piramidy. Po raz pierwszy w Hero Story, gracz będzie używał tutaj klepsydr, które po wciśnięciu, na pewien czas będą otwierały zablokowane drzwi. Tuż po przejściu przez pierwsze drzwi, gracz napotka ulepszenie: Bounce Bracelet, pozwalające mu na odbijanie się od ziemi i wykonywanie wyższych skoków.

Po wyjściu z tej części, gracz wyląduje w prostokątnym pokoju, którego drzwi wyjściowe będą mogły być otwarte za pomocą specjalnego przycisku, który należy umieścić w wyznaczonym miejscu. Kolejna komnata rozpoczyna się od zjeżdżania koleją w dół piramidy, do kolejnej, szerokiej komnaty. Gracz ponownie będzie musiał tam otworzyć drzwi, wymagające umieszczenia przycisku.

Po wyjściu z tej sekcji, gracz będzie musiał następnie przebiec przez kolejny tunel, na którego końcu znajdują się drzwi, które otwiera klepsydra. Sonic ma ograniczony czas na przebiegnięcie tego tunelu, zanim drzwi się zatrzasną. Jeśli nie zdąży, będzie mógł wrócić na początek tunelu przez specjalny otwór. Wyjście z tunelu utrudniają duchy, łapiące gracza.

Po wyjściu z tunelu, gracz ponownie będzie przemierzał różnego rodzaju platformy i drogi, aż do Goal Ringa, znajdującego się na końcu poziomu.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Przedostań się do bazy Eggmana!
  • A-Rank: 15 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 1:30

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 3:45

Tuż za wyjściem z drugiego tunelu, gracz znajdzie postument wymagający użycia Mystic Melody. Po użyciu, przed graczem pojawi się Spring, prowadzący do tunelu, na końcu którego znajduje się Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 4 minuty!
  • A-Rank: 13 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 14 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Keys the Ruins