Fandom

Sonic Wiki

Różowy Wisp

2675stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Różowy Wisp (ピンクウィスプ Pinkuuisupu?, ang. Pink Wisp) to jeden z gatunków Wispów debiutujący w grze Sonic Colors w wersji na Wii. Pozwala Sonicowi na zamianę w Pink Spikes.

Wygląd Edytuj

Różowy Wisp jest Wispem, o różowym kolorze skóry. Ogólnie jest podobny do Białego Wispa, jednak zamiast czułek posiada na głowie pięć krótkich, ale bardzo ostrych kolców. Ponadto, jego oczy są podobnie do oczu Cyjanowych Wispów - przeważnie zawsze zwężonych, przez co nawet jeśli są one szczęśliwe lub rozśmieszone mogą sprawiać wrażenie złych. W rzeczywistości jednak są one bardzo miłe z natury.

Umiejętność Edytuj

Osobny artykuł: Pink Spikes

Jako, że Różowe Wispy są z gatunku Wispów mogą lewitować w powietrzu do woli, co jest głównie ich metodą ruchu.

Różowe Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać, ale wiadomo że mogą przywracać Nega-Wispy do poprzedniej formy, przenosić przedmioty za pomocą lewitacji, zatrzymywać czarne dziury, oraz teleportować obiekty.

Różowe Wispy są również w stanie wejść do ciała innych osób i jeśli nie są materialne, mogą pożyczyć ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Różowy Wisp, wejdzie do niego i użyje jego Hyper-go-on, jeż przybierze postać Pink Spikes, która pozwoli mu wspinać się na ściany, sufity, oraz używać ruchu przyspieszającego podobnego do Spin Dasha

Ponadto, Różowe Wispy potrafią połączyć swoją Moc Koloru z mocami innych Wispów, co pozwoli im na wytworzenie ogromnie silnego ataku, zwanego Final Color Blaster. Jest to ich najsilniejsza umiejętność jaką znamy.

Charakter Edytuj

Small-Pink-Wisp.png

Artwork

Różowe Wispy mogą się nieco różnić od pozostałych Wispów. Przez swoje oczy sprawiają wrażenie złych, jednak w rzeczywistości są miłe i przyjazne dla innych. Przeważnie wolą trzymać się blisko ścian.

Występy w grach Edytuj

Sonic Colors Edytuj

Sonic Colors to gra, w której Różowe Wispy zadebiutowały wraz z innymi Wispami. Pojawiły się w obydwu wersjach tej gry. Kiedy Dr. Eggman przeniósł ich planetę w celu utworzenia swojego Międzygwiezdnego Parku Rozrywki, Różowym Wispom groziła wtedy niewola, ponieważ złoczyńca chciał użyć ich energii Hyper-go-on aby zbudować Mind Control Ray - maszynę kontrolującą umysły wszystkich ludzi na świecie. Na szczęście Różowe Wispy i inne gatunki Wispów zostały uwolnione przez Sonica. Po zniszczeniu Międzygwiezdnego Parku Rozrywki i zatrzymaniu czarnej dziury, przeniosły swoją planetę do pierwotnego miejsca we Wszechświecie.

Różowe Wispy pojawiły się na następujących lokacjach w wersji Wii: Tropical Resort, Sweet Mountain, Starlight Carnival, Planet Wisp, Asteroid Coaster. Pojawiły się również w wersji na Nintendo DS, ale tylko podczas przerywników filmowych.

Sonic Generations Edytuj

Różowy Wisp pojawił się w grze Sonic Generations w wersji PC, jedynie w pierwszym akcie Planet Wisp. Były również pokazane podczas napisów kończących, zarówno w wersji PC jak i Nintendo DS.

Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games Edytuj

Różowy Wisp pojawił się w grze Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games podczas walki z Rotatatronem w Dream Evencie, o nazwie Sonic's Figure Skating Spectacular. Na początku pojawia się Yacker i pyta czterech zawodników czy pomogą mu uwolnić jego przyjaciół, oraz pokonać Rotatatrona. W końcu robot zostaje pokonany przy użyciu Final Color Blaster, a Różowy Wisp i cała masa innych Wispów świętuje swoje zwycięstwo.

Występy w innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Pink Wisp Archie Comics.png

Różowy Wisp w Archie Comics

Różowy Wisp pojawił się w Archie Comics w adaptacji Sonic Colors w numerze dwieście dziwiętnastym.

W komiksie Różowe Wispy i kilka innych Wispów byli ścigani przez OrbotaCubota i Egg Pawn. Na szczęście przybył Sonic, zniszczył Egg Pawn i wystraszył Orbota i Cubota, którzy natychmiast uciekli. Następnie Różowy Wisp dołączył do SonicaTailsa i Yackera, kiedy jeż decyduje się ścigać Eggmana i uratować porwane przez niego Wispy.

Ciekawostki Edytuj

  • Różowy Wisp ma na głowie pięć bardzo ostrych kolców.
  • Przez to, że prawie zawsze ma zwężone oczy sprawia wrażenie złego i niemiłego, chociaż taki nie jest.
  • Jest podobny do Białego Wispa.
  • Bardzo lubi przebywać blisko ścian i przeważnie się od nich nie oddala.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors

Więcej z Fandomu

Losowa wiki