Fandom

Sonic Wiki

R-1/A Flying Dog

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic Adventure 2
R-1/A Flying Dog

Następny boss >>

R-1/A Flying Dog – trzeci boss w historii Dark w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle.

Opis Edytuj

R-1/A Flying Dog to zielono-żółto-czerwona machina latająca. Składa się z kokpitu sterowniczego, podobnego do tego które posiadają B-3x Hot Shot i F-6t Big Foot. Posiada pistolet maszynowy, pozwalający strzelać pociskami i białymi kulami energii. Posiada dodatkowe silniki odrzutowe, pozwalające na szybsze poruszanie się w powietrzu

Boss Edytuj

R-1/A Flying Dog to trzeci boss w historii Dark. Gracz walczy z nim jako Rouge, po ukończeniu poziomu Security Hall. Pole walki to kwadratowa arena, otoczona z dwóch boków metalowymi ścianami. Porozmieszczane są tutaj również drewniane skrzynie. Gracz może wykorzystywać skrzynie, jako podwyższenia do wykonania skoku i zaatakowania kokpitu sterowniczego. Rouge może również w podobny sposób wykorzystywać ściany, wspinając się po nich, zeskakiwać i lecieć prosto na Flying Doga.

Flying Dog rozpocznie walkę od przelecenia nad polem walki, a następnie wykona nawrót, strzelając z pistoletu maszynowego w stronę gracza. Będzie powtarzał ten manewr wielokrotnie, latając w różnych kierunkach. Po kilku ostrzałach, robot zatrzyma się w powietrzu i zacznie ładować duży biały pocisk. Będzie również próbował namierzyć gracza, za pomocą czerwonego wskaźnika. Po zakończeniu gromadzenia energii, pocisk zostanie wystrzelony w namierzone miejsce. Robot wyląduje następnie na ziemi i zacznie strzelać w gracza rakietami. W każdym momencie walki, gracz może uderzyć w kokpit Flying Doga, zadając mu cios. Po otrzymaniu 5 uderzeń boss zostanie pokonany.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
GUN Mobile

Pozostałe media Edytuj

Sonic X Edytuj

Sprawdź artykuł: Flying Dog (Sonic X).

Plik:Ep.35 eye-catch card 2.jpg
W serialu anime Sonic X, Flying Dog występuje w adaptacji sagi gry Sonic Adventure 2. Roboty te zostały zbudowane po incydencie z Perfect Chaosem do walki z siłami Eggmana.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki