Fandom

Sonic Wiki

Radical Highway

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Radical Highway

Następny poziom >>

Radical Highway – czwarty poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Shadow the Hedgehog. Remake tego poziomu pojawił się w grze Sonic Generations.

Historia Edytuj

Eggman wraca do swojej bazy i ogląda transmisję z Central City. Shadow kradnie Szmaragd Chaosu z miejskiego banku i przełamuje się przez wojskową blokadę.

Opis Edytuj

Radical Highway to autostrada za miastem Central City. Gracz porusza się tutaj po licznych mostach linowych, zjeżdżając niekiedy po ich poręczach, drogach i tunelach. Dostępne są tutaj również poręcze, które umożliwiają wykonywanie dalszych i wyższych skoków, rakiety, linki wciągające, wzniesienia do wykonywania powietrznych trików, a także walce, pod którymi gracz musi się wślizgać. W tle widoczna jest panorama Central City, a także liczne wieżowce i billboardy z reklamami. Autostrada jest stale bombardowana przez samoloty Blue Eagle. Poziom zawiera również liczne przepaście, lecz silne wiatry wypychają gracza z niektórych.

Na poziomie znajduje się ulepszenie: Flame Ring. Aby je zdobyć należy mieć Air Shoes (łatwiejszy sposób) lub wykonać Spin Dasha i podskoczyć w odpowiednim momencie i wylądować na platformie z ulepszeniem (trudniejszy sposób).

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Przebij się przez wojskową blokadę!
  • A-Rank: 14 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 1:20

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 2:30

Zagubiony Chao znajduje się po drugim punkcie kontrolnym. Pod autostradą znajduje się droga w dół, prowadząca do postumentu z Mystic Melody. Po aktywacji postumentu, przed graczem pojawią się latające platformy, które zabiorą go do Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 3 minuty!
  • A-Rank: 14 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 16 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Vengence is Mine

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Pod koniec poziomu, w tle znajduje się wieżowiec z podświetlaną, obrotową głową NiGHTS.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki