FANDOM

Cudzy1.png The sky's the limit, thanks to Red Burst! Cudzy2.png
Miles "Tails" Prower
Red Burst (レッド・バースト Reddo basuto?, pol. Czerwony Wybuch) – transformacja jeża Sonica pojawiająca się po raz pierwszy w grze Sonic Colors w wersji na Nintendo DS. Jest to Moc Koloru zasilana przez Czerwonego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w czerwoną, płonącą kulę ognia.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

W przypadku Sonica, zmienia się on w większą wersję własnej głowy. Głowy, która staje się płonącą kulą ognia. Sonic w tej formie całkowicie traci swoje rysy twarzy. Jego oczy stają się żółte, a uszy lekko zakrzywione. Na środku głowy zyskuje róg. Dodatkowo większość jego ciała pokrywają kształty płomieni.

Umiejętność Edytuj

Dzięki mocy Red Burst, Sonic zyskuje ograniczone umiejętności władania ogniem. Potrafi on tworzyć tarczę z płomieni wokół siebie, która usunie przeszkody na jego drodze, spalając je tak, że zostaje z nich tylko popiół. Wybuch ten można także naładować, aby zmienić go w potężną eksplozje niszczącą praktycznie wszystko dookoła. W czasie trwania tej mocy, Sonic dysponuje również umiejętnością latania.

Główną słabością Red Burst jest czas trwania tej mocy, bo można jej używać tylko przez kilka sekund. Jedyną opcją, aby przedłużyć jej czas trwania, to zebranie większej ilości Czerwonych Wispów lub dotknięcie ognistych organów mocy, z których Red Burst może czerpać energię.

Rozgrywka Edytuj

Red Burst może zostać użyty, jedynie dzięki energii Hyper-go-on, a więc Sonic musi być w posiadaniu Czerwonego Wispa. Kiedy Sonic już zamieni się w Red Burst, belka energii, zacznie się automatycznie zmniejszać, aż się wyczerpie. Wtedy Sonic wróci do swojej pierwotnej postaci. Jedyną opcją, aby przedłużyć czas trwania mocy, jest zebranie więcej Czerwonych Wispów lub dotknięcie organów mocy. Red Burst potrafi zniszczyć samym dotykiem każdego słabszego wroga. Na silniejszych musi użyć eksplozji.

Kiedy w połowie skoku Red Burst, naciśniemy drugi raz przycisk skoku, będziemy mogli dostawać się wyżej i wyżej, tyle razy, ile będziemy pożądać. Przytrzymując przycisk skoku możemy ustalić siłę eksplozji. Eksplozja naładowana do maksimum, potrafi zniszczyć wszystkich pobliskich wrogów i wszystkie pobliskie pułapki i przeszkody. Tak naładowana eksplozja potrafi nawet otwierać Kapsuły Wispów.

Muzyka Edytuj

Mocy Red Burst towarzyszą dwie różne wersje piosenek. Jedna jest używana w grach Sonic Colors i Sonic Generations, a druga w grze Sonic Lost World.

Nazwa Muzyka
Color Power - Red Burst - Colors ver.
Color Power - Red Burst - Lost World ver.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W ojczystym języku Wispów, nazwa Red Burst został przeliterowany jako "8&6#WM%$^".
  • Piosenka Red Burst jest bardzo podobna do piosenki Pink Spikes.
  • W grze Sonic Lost World w wersji 3DS, może zostać użyty w sekcji 3D, co nie zdarzało się w poprzednich grach w jakich ta moc się pojawiała.
  • Z czterech Mocy Koloru, które powróciły do gry Sonic Lost World, Red Burst jest jedyną mocą, która zmieniła wersję swojej piosenki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki