Fandom

Sonic Wiki

Red Burst

2637stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cudzy1.png The sky's the limit, thanks to Red Burst! Cudzy2.png
Miles "Tails" Prower
Red Burst (レッド・バースト Reddo basuto?, pol. Czerwony Wybuch) to transformacja jeża Sonica pojawiająca się po raz pierwszy w grze Sonic Colors w wersji na Nintendo DS. Jest to Moc Koloru zasilana przez Czerwonego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w czerwoną, płonącą kulę ognia.

Wygląd Edytuj

W przypadku Sonica, zmienia się on w większą wersję własnej głowy. Głowy, która staje się płonącą kulą ognia. Sonic w tej formie całkowicie traci swoje rysy twarzy. Jego oczy stają się żółte, a uszy lekko zakrzywione. Na środku głowy zyskuje róg. Dodatkowo większość jego ciała pokrywają kształty płomieni.

Umiejętność Edytuj

Dzięki mocy Red Burst, Sonic zyskuje ograniczone umiejętności władania ogniem. Potrafi on tworzyć tarczę z płomieni wokół siebie, która usunie przeszkody na jego drodze, spalając je tak, że zostaje z nich tylko popiół. Wybuch ten można także naładować, aby zmienić go w potężną eksplozje niszczącą praktycznie wszystko dookoła.

W czasie trwania tej mocy, Sonic dysponuje również umiejętnością latania.

Główną słabością Red Burst jest czas trwania tej mocy, bo można jej używać tylko przez kilka sekund. Jedyną opcją, aby przedłużyć jej czas trwania, to zebranie większej ilości Czerwonych Wispów lub dotknięcie ognistych organów mocy, z których Red Burst może czerpać energię.

Gameplay Edytuj

Red Burst może zostać użyty, jedynie dzięki energii Hyper-go-on, a więc Sonic musi być w posiadaniu Czerwonego Wispa. Kiedy Sonic już zamieni się w Red Burst, belka energii, zacznie się automatycznie zmniejszać, aż się wyczerpie. Wtedy Sonic wróci do swojej pierwotnej postaci.

Jedyną opcją, aby przedłużyć czas trwania mocy, jest zebranie więcej Czerwonych Wispów lub dotknięcie organów mocy.

Red Burst potrafi zniszczyć samym dotykiem każdego słabszego wroga. Na silniejszych musi użyć eksplozji.

Kiedy w połowie skoku Red Burst, naciśniemy drugi raz przycisk skoku, będziemy mogli dostawać się wyżej i wyżej, tyle razy, ile będziemy pożądać.

Przytrzymując przycisk skoku możemy ustalić siłę eksplozji. Eksplozja naładowana do maksimum, potrafi zniszczyć wszystkich pobliskich wrogów i wszystkie pobliskie pułapki i przeszkody.

Tak naładowana eksplozja potrafi nawet otwierać Kapsuły Wispów.

Sonic Colors Edytuj

Nintendo DS Edytuj

Red Burst po raz pierwszy pojawia się na planecie Sweet Mountain i jest pierwszym odblokowanym Wispem, nie licząc Białego Wispa.

Sterowanie Edytuj

Aby użyć mocy Red Burst gracz musi wcisnąć przycisk X Button Wii DS.png. Kiedy gracz chce latać gracz musi używać przycisków A Button Wii DS.png/B Button Wii DS.png/X Button Wii DS.png/Y Button Wii DS.png. Do ładowania eksplozji i skakania, również musi użyć tych czterech przycisków.

Sonic Generations Edytuj

Nintendo 3DS Edytuj

W wersji Nintendo 3DS gry Sonic Generations tylko klasyczny Sonic może używać mocy Red Burst. Pojawiają się jedynie w Tropical Resort w akcie 1. W grze tej, moc zachowuje swoje właściwości z gry Sonic Colors.

Sterowanie Edytuj

Aby aktywować moc Red Burst, należy wcisnąć przycisk X Button Wii DS.png. Przycisk ten służy też do ładowania eksplozji, oraz poruszania się w powietrzu i na ziemi, jak i skakania.

Sonic Lost World Edytuj

Nintendo 3DS Edytuj

W wersji Nintendo 3DS gry Sonic Lost World, Red Burst po raz pierwszy pojawia się w Lava Mountain z Zonie 1. W przeciwieństwie do poprzednich gier, w jakich występował, tutaj moc może zostać użyta tylko w sekcjach 3D.

Sterowanie Edytuj

Aby aktywować tę Moc Koloru, gracz musi stuknąć ikonkę Czerwonego Wispa na ekranie. Aby poruszać się po ziemi i w powietrzu gracz musi nacisnąć i puścić przycisk B Button Wii DS.png/A Button Wii DS.png. Aby ładować eksplozje i skakać gracz musi przytrzymać te przyciski.

Muzyka Edytuj

Mocy Red Burst towarzyszą dwie różne wersje piosenek. Jedna jest używana w grach Sonic Colors i Sonic Generations, a druga w grze Sonic Lost World.

Nazwa Muzyka
Color Power - Red Burst - Colors ver.
Color Power - Red Burst - Lost World ver.

Ciekawostki Edytuj

  • W ojczystym języku Wispów, nazwa Red Burst został przeliterowany jako "8&6#WM%$^".
  • Piosenka Red Burst jest bardzo podobna do piosenki Pink Spikes.
  • W grze Sonic Lost World w wersji 3DS, może zostać użyty w sekcji 3D, co nie zdarzało się w poprzednich grach w jakich ta moc się pojawiała.
  • Z czterech Mocy Koloru, które powróciły do gry Sonic Lost World, Red Burst jest jedyną mocą, która zmieniła wersję swojej piosenki.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki