FANDOM

Cudzy1 The already tricky Killer Bee just got trickier: better, faster and stronger than before Cudzy2
Opis, Sonic Unleashed

Red Killer Bee (レッド・キラービー Reddo Kirā Bī?) – przeciwnicy pojawiający się w grze Sonic Unleashed. Są sługami Dark Gai. Można ich spotkać tylko na nocnych poziomach.

Opis Edytuj

Red Killer Bee jest czerwono-fioletową pszczołą z cyjanowymi elementami na odwłoku i oczach. Przeciwnicy ci są jednymi z najgroźniejszych sługusów Dark Gai, zwłaszcza dla początkujących graczy. Są jeszcze bardziej niebezpieczni niż ich normalne wersje - Killer Bee. Zadają większe obrażenia i są od nich szybsze.

Red Killer Bee najszybszymi potworami na nocnych poziomach. W wersji na PS2/Wii atakują w dużych grupach, natomiast w wersji na PS3/Xbox 360 występują pojedynczo albo w parach. Atakują gracza swoim żądłem. Red Killer Bee przygotowują się do ataku okrążając gracza. Po chwili lecą do niego z dużą szybkością, żądląc go raz albo wielokrotnie. Przeciwnicy ci wykorzystują swoją szybkość do wykonywania efektywnych uników, odlatując do tyłu albo w górę aby przygotować kontratak. Najbezpieczniejszym sposobem na pokonanie Killer Bee jest rzucanie w nich złapanymi przedmiotami albo przeciwnikami.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj