Fandom

Sonic Wiki

Red Mountain

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure
Red Mountain (Sonic)

Następny poziom >>

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure
Red Mountain (Knuckles)

Następny poziom >>

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure
Red Mountain (Gamma)

Następny poziom >>

Red Mountain (レッドマウンテン Reddo Maunten?) – poziom w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Grywalnymi postaciami są Sonic the Hedgehog, Knuckles the Echidna oraz E-102 Gamma.

Opis Edytuj

Red Mountain to górska dolina położona na Angel Island. Wejścia do niej strzeże robot E-01 Baby Kiki w klatce. Sonic może zniszczyć klatkę za pomocą Light Speed Attack, dostępnego po zdobyciu ulepszenia Ancient Light. Z kolei Knuckles musi posiadać ulepszenie Shovel Claws i za jego pomocą wykopać ładunek wybuchowy, który zniszczy klatkę. Gamma nie potrzebuje żadnych ulepszeń, ponieważ może zniszczyć klatkę za pomocą pojedynczego wystrzału.

Pierwsza sekcja poziomu, obejmuje zewnętrzną część góry. Gracz porusza się tu po licznych skalnych półkach drabinach i linowych mostach. Obszar góry został w wielu miejscach uprzemysłowiony; znajdują się tutaj wyciągi linowe, metalowe platformy, młoty i krążące w powietrzu wiatraki. Nieostrożność może zakończyć się upadkiem gracza w bezdenną, czarną przepaść. Centralnym punktem góry jest wulkan, położony na najwyższym szczycie. Oprócz tradycyjnych pułapek plujących ogniem, na gracza czekają również liczne roboty Eggmana. Najczęściej spotykanymi przeciwnikami w tej sekcji są Spinnery.

Druga sekcja obejmuje wewnętrzną część góry. Jest to wypełniona lawą jaskinia. Naturalnymi jej mieszkańcami są wielkie pająki, które jednak nie czynią graczowi żadnej krzywdy. W niektórych miejscach znajdują się cele ze skazańcami. Jako że gracz często będzie zmuszony przemierzać jeziora lawy, znajduje się tutaj wiele osłon. Należy zachować szczególną ostrożność, ponieważ teren po którym gracz się porusza, może szybko ulegać gwałtownym zmianom.

Misje Edytuj

Sonic the Hedgehog Edytuj

Sonic ma dostęp do wszystkich sekcji poziomu. Jeż udał się do Red Mountain, aby dogonić Egg Carrier, który porwał Amy. Pod koniec poziomu, Sonic wydostaje się z wulkanu, gdzie spotyka Tailsa w samolocie Tornado 2. Razem z nim rusza w pościg za Egg Carrierem.

Misje Edytuj

  • Poziom C - Ścigaj Egg Carrier!
  • Poziom B - Zbierz 50 pierścieni i zniszcz kapsułę!
  • Poziom A - Zniszcz kapsułę w mniej niż 3 minuty!

Knuckles the Echidna Edytuj

Knuckles ma dostęp jedynie do pierwszej sekcji poziomu, jednak jego większa mobilność (umiejętność wspinania się i szybowania), pozwala na łatwiejszą eksplorację poziomu. Kolczatka udał się do Red Mountain w celu odnalezienia zaginionych części Głównego Szmaragdu.

Misje Edytuj

  • Poziom C - Znajdź trzy części Szmaragdu!
  • Poziom B - Zbierz części Szmaragdu, bez dotykania kul z podpowiedziami!
  • Poziom A - Znajdź części Szmaragdu w mniej niż 1 minutę!

E-102 Gamma Edytuj

Red Mountain Gamma.png

Wewnętrzna część wulkanu

Gamma przemierza jedynie ostatnią sekcję poziomu, którą jest niewielka część wulkanu. Robot udał się do Red Mountain w celu uwolnienia zwierzęcia zasilającego E-104 Epsilona. Umiejętność unoszenia się nad ziemią pozwala Gammie na łatwiejsze unikanie kontaktu z lawą, jednak ciasne pomieszczenia utrudniają w pełni wykorzystanie tej umiejętności.

Misje Edytuj

  • Poziom C - Zniszcz E-104!
  • Poziom B - Zbierz 50 pierścieni i zniszcz E-104!
  • Poziom A - Zniszcz E-104 mając ponad 180 sekund na zegarze!

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
A Symbol Of Thrill
Red Hot Skull

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki