Red Titan (レッド・タイタン Reddo Taitan?) – przeciwnicy pojawiający się w grze Sonic Unleashed.sługami Dark Gai w wersji na PS2/Wii. Można ich spotkać tylko na nocnych poziomach. Występują w roli mini-bossów.

Opis Edytuj

Red Titan jest gigantycznym, mrocznym potworem o czerwono-czarno-niebieskim ciele. Na głowie posiada liczne rogi, oraz cyjanowe oko. Każdy Red Titan dzierży w dłoni masywną maczugę, którą posługuje się w walce.

Red Titan jest ulepszoną wersją zwykłego Titana, co czyni go najpotężniejszym ze sługusów Dark Gai i prawdopodobnie najsilniejszym przeciwnikiem w wersji na Wii/PS2. Posiada ogromną ilość zdrowia i zadaje bardzo duże obrażenia. Ich ataki są na tyle silne aby odebrać Sonicowi ćwierć jego maksymalnego zdrowia, a przy bezpośrednim trafieniu ogłuszają go. Nawet najsilniejsze ataki Werehoga nie robią na nim wielkiego wrażenia. Jest jednak bardzo wolny, co można wykorzystać. Red Titanów zaleca się atakować wtedy kiedy nie wykonują żadnych ataków. Kiedy przygotowują się do uderzenia należy szybko od nich uciec.

Red Titani atakują gracza w taki sam sposób jak normalny Titan. Red Titan atakuje wymachując swoją maczugą. Może nią również obracać dookoła i trafić wszystko co znajdzie się w zasięgu ataku.

Muzyka Edytuj

Podczas walki z Red Titanem grana jest specjalna muzyka.

Nazwa Muzyka
Vs. Titan & Big Mother