Reflektor (ang. Spotlight) – elementy rozgrywki pojawiające się w serii Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

W każdej z gier, w której wystąpiły, reflektory posiadają inne zastosowanie. W Shadow the Hedgehog pojawiają się na poziomie Digital Circuit. Niektóre z nich poruszają się, a inne trzeba zmusić do ruchu niszcząc pobliskiego przeciwnika. Gdy gracz znajdzie się w świetle reflektora, zostanie przez niego przyciągnięty. Po doleceniu do reflektora zostanie on zniszczony. W grze Sonic the Hedgehog (2006) reflektory pojawiają się w White Acropolis i End of the World. Gracz musi unikać ich światła, ponieważ jeśli go wykryją, to uruchomi się alarm i pojawi się grupa przeciwników. W wersji Shadowa, gracz musi zniszczyć wieże z reflektorami wykorzystując Buggy. W grze Sonic Generations reflektory pojawiają się w misji Espio: Master of Camouflage. Uderzanie w reflektor przesuwa go na drugą stronę. Gracz musi przesunąć reflektor tak, aby jego w zasięgu jego światła przynajmniej przez chwilę znalazł się niewidzialny Espio. Jego kamuflaż zniknie wtedy i będzie można go zaatakować.