Fandom

Sonic Wiki

Relief

2666stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Relief (レリーフ Rerifu?), znany również jako Arrow-Shooting Head – przeszkoda pojawiająca się w grach Sonic the Hedgehog 3, Sonic 3 & Knuckles oraz Sonic the Hedgehog 4: Episode II. Jest to kamienna statua przedstawiająca ludzką twarz z czerwonym kamieniem na czole, która jest przymocowana do ściany. Relief pojawia się w Marble Garden Zone w grze Sonic the Hedgehog 3 oraz wiele lat później w Sylvania Castle Zone w grze Sonic the Hedgehog 4: Episode II.

Opis Edytuj

Relief-spr.png
Relief pojawia się zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz ruin. Gdy postać jest wystarczająco blisko niego zaczyna on strzelać strzałami z ust. Uderzenie go 3 razy w czerwony kamień powoduje, że zostaje on zdezaktywowany, a ściana lub podłoga w pobliżu otwiera się i można dalej eksplorować ruiny.

W Sonic the Hedgehog 4: Episode II Reliefy można spotkać również pod wodą. Strzelają w gracza strzałami, albo wytwarzają prądy morskie popychające postać w danym kierunku. Poza tym Reliefy różnią się od tych z Sonica 3 jedynie nowszym wyglądem oraz tym, że uderzenie w oko nie niszczy go.

Galeria Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 3
ved
Sonic the Hedgehog 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki