FANDOM

Nie mylić z Rexxonem.

Rexon (ザウラ Zaura?) – przeciwnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog. Pojawił się po raz pierwszy w Sonic the Hedgehog 2. Jest to badnik przypominający dinozaura.

Opis Edytuj

Rexon to różowy, lub czerwony, robot o wyglądzie plezjozaura. Przebywa on zanurzony w lawie do czasu aż postać się do niego nie zbliży. Wtedy jego głowa i szyja wyłania się spod ognistej cieczy po czym badnik wystrzeliwuje mały pocisk. Powtarza on ten atak co jakiś czas. Aby go zniszczyć, gracz musi uderzyć w jego głowę dowolnym atakiem. Uderzenie w szyję zada graczowi obrażenia. Po uderzeniu w głowę, zniszczona zostaje również jego szyja, lecz jego tułów dalej unosi się na lawie. Nie rani on gracza i może być użyty jako platforma.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Rexon sprite

Rexon pojawia się po raz pierwszy na poziomie Hill Top Zone w grze Sonic the Hedgehog 2.

Sonic Blast Edytuj

Rexon-Blast

Rexon pojawia się w nieco zmienionej formie w grze Sonic Blast. Spotkać go można na Red Volcano Zone. W tej grze jest on koloru czerwonego, a z lawy nie wystaje jego tułów.

Sonic Mania Edytuj

RexonMania-spr

Rexon pojawia się w drugim akcie Lava Reef Zone i zachowuje się tak samo jak w grze Sonic the Hedgehog 2. Tym razem jego grzbiet może być zniszczony na dobre, jeśli nadepnie na niego metalowy łazik na podskoki.

W innych mediach Edytuj

Sonic the Comic Edytuj

Rexon pojawia się w serii komiksów Sonic the Comic. Pojawiały się jako jedne z wielu badników w armii robotów Doktora Robotnika na Hill Top Zone.

Galeria Edytuj

Artwork Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W Sonic and the Black Knight pojawia się fanart Rexona.
  • Płetwy Rexona, choć widoczne na rysunkach, nigdy nie zostały pokazane podczas rozgrywki. Są one bowiem cały czas pod lawą.