Fandom

Sonic Wiki

Rexon

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nie mylić z Rexxonem.

Rexon (ザウラ Zaura?) – przeciwnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog. Pojawił się po raz pierwszy w Sonic the Hedgehog 2]. Jest to badnik przypominający dinozaura.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Rexon sprite.png
Rexon pojawia się po raz pierwszy na poziomie Hill Top Zone w grze Sonic the Hedgehog 2. Przebywa on zanurzony w lawie do czasu aż postać się do niego nie zbliży. Wtedy jego głowa i szyja wyłania się spod ognistej cieczy po czym badnik wystrzeliwuje mały pocisk. Powtarza on ten atak co jakiś czas. Aby go zniszczyć, gracz musi uderzyć w jego głowę dowolnym atakiem. Uderzenie w szyję zada graczowi obrażenia. Po uderzeniu w głowę, zniszczona zostaje również jego szyja, lecz jego tułów dalej unosi się na lawie. Nie rani on gracza i może być użyty jako platforma.

Sonic Blast Edytuj

Rexon-Blast.png
Rexon pojawia się w nieco zmienionej formie w grze Sonic Blast. Spotkać go można na Red Volcano Zone. W tej grze jest on koloru czerwonego, a z lawy nie wystaje jego tułów. Atak jest taki sam jak w poprzedniej grze.

Sonic Rivals 2 Edytuj

Rexon z Sonica 2 pojawia się w Sonic Rivals 2 jako karta. Odblokować ją można po zdobyciu wysokiego wyniku w walce z Egg Linerem.

W innych mediach Edytuj

Sonic the Comic Edytuj

Rexon pojawia się w serii komiksów Sonic the Comic. Pojawiały się jako jedne z wielu badników w armii robotów Doktora Robotnika na Hill Top Zone.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W Sonic and the Black Knight pojawia się fanart Rexona.
  • Płetwy Rexona, choć widoczne na rysunkach, nigdy nie zostały pokazane podczas rozgrywki. Są one bowiem cały czas pod lawą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki