Fandom

Sonic Wiki

Rhinobot

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Rhinobot-artwork.png

Artwork z gry Sonic the Hedgehog 3

Rhinobot (リノボット Rinobotto?) znany jako Cyclone (サイクロン Saikuron?) jest to badnik pojawiający w grze Sonic the Hedgehog 3.

Opis Edytuj

Rhinobot.gif
Rhinobot to badnik podobny do nosorożca. Jego ciało jest koloru srebrnego, a gdzieniegdzie pojawiają się pomarańczowe pasy. Rhinobot ma jedno kółko usytuowane w dolnej części ciała.

Rhinobot porusza się po dostępnym obszarze. Gdy Sonic, Tails lub Knuckles znajdą się w pobliżu, Rhinobot zacznie szarżować w ich kierunku. Jest to jego jedyny atak.

W grach Edytuj

Jedyne wystąpienie Rhinobota w grach miało miejsce w grze Sonic the Hedgehog 3. Pojawia się tam w Angel Island Zone.

W innych mediach Edytuj

Sonic the Comic Edytuj

Rhinobot-komiks.png

Rhinobot w Sonic the Comic

Rhinobot pojawia się na krótko w 45. numerze komiksu Sonic the Comic. Tam, razem z innymi badnikami, atakuje Sonica i zaczyna go gonić. Sonic jednak zmylił badnika, który wpadł do dziury pełnej kolców.

Sonic Adventures Edytuj

Rhinobot pojawia się we francuskim komiksie Sonic Adventures. Tam, zostaly zrzucone przez Doktora Robotnika na brzegi rzeki, do której wpadli Sonic i Tails podczas ucieczki przed innymi badnikami. Rhinoboty biegły za nimi wzdłuż brzegu aż do wodospadu.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki