Rhythm Badge

2822strony na

Rhythm Badge (リズムブローチ Rizumuburōchi?) – ulepszenie dla Tailsa, pojawiające się w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Jest to fioletowe odznaczenie, z trzema odchodzącymi od niego piórami.

Opis Edytuj

Rhytm Badge znajduje się w Mystic Ruins, w starożytnym mieście kolczatek. Aby zebrać ulepszenie, gracz musi ukończyć poziom Sand Hill w historii Tailsa. Następnie zostanie przeniesiony przez Tikal w przeszłość do Mystic Ruins pod panowaniem kolczatek. Na lewo od wejścia do miasta będzie znajdowało się podwyższenie z ulepszeniem.

Po zebraniu, gracz będzie mógł wykonywać Rapid Tails Attack. Przytrzymanie przycisku ataku, sprawi, że Tails będzie wykonywał ciągłe ataki ogonem.

Ciekawostki Edytuj

  • Rhythm Badge to jedyne ulepszenie w Sonic Adventure, znajdujące się w lokacji, której nie można odwiedzić ponownie.
  • Mimo że przedmiot jest potrzebny do opuszczenia przeszłości Mystic Ruins, zdolności oferowane przez Rhythm Badge nie muszą być wykorzystane przez gracza.