FANDOM

Robotnik Winter Zone (ロボトニックウィンター Robotonikkuu~intā?) – czwarty poziom w grze Sonic Triple Trouble na konsolę Sega Game Gear. Tak jak inne poziomy w grze składa się z dwóch normalnych aktów oraz krótszego z bossem.

Opis Edytuj

Robotnik Winter Zone to zimowy poziom. Posiada zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne sekcje. Pojawiają się tu snowboardy, które można uzyskać po zniszczeniu specjalnych monitorów. Na snowboardach można się rozpędzać oraz przeskakiwać nad przeszkodami. W niektórych miejscach pojawiają się zaspy śnieżne. Gracz może się pod nie zapaść i wylądować na niższym piętrze. W tunelach położone są wentylatory, które wydmuchują gracza w górę. Czasami drogę blokują lodowe bryły, które można zniszczyć dowolnym rodzajem Spin Attacku. W Robotnik Winter Zone pojawia się także znacznie więcej kolców. Podobnie jak w Sunset Park Zone podłoga rozpada się w niektórych miejscach, ale nie zadaje tym razem obrażeń graczowi.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Giga Thomas "Pen"

Bossem poziomu jest latający, mechaniczny pingwin. Wypuszcza on badniki Penguin Bomber, często spotykane na tym poziomie. Gracz musi uderzać w tors robota, uważając aby nie wejść w kontakt z jego silnikiem odrzutowym. Przed otrzymaniem ostatniego uderzenia Giga Thomas "Pen" kieruje się w stronę przepaści, nad którą zostaje zniszczony. Po pokonaniu bossa pojawia się Knuckles, który aktywuje śnieżną pułapkę, przenoszącą gracza do kolejnego poziomu.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Penguin Bomber
Penguin Bomber sprite
Spidal Tap
Spidal Tap sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Robotnik Winter Zone

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj

[?
]
Galeria