Fandom

Sonic Wiki

Rocket Accel

2779stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Rocket Accel (ロケットアクセル Rokettoakuseru?) – atak z którego korzystają drużyny Team Sonic, Team Dark, Team Rose i Team Chaotix w grze Sonic Heroes. Mogą go wykonywać postacie specjalizujące się w szybkości.

Opis Edytuj

Rocket Accel jest atakiem polegającym na wykonaniu szybkiej szarży do przodu. Zastępuje on dotychczasowy Spin Dash w Sonic Heroes. Aby wykonać atak, gracz musi nacisnąć i przytrzymać przycisk ataku i w odpowiednim momencie puścić, aby mógł zostać wystrzelonym przez członka drużyny do przodu. Gracz może następnie ponownie wciskać przycisk, aby wybić się jeszcze dalej. Jeśli jednak atak zostanie wykonany w złym czasie, postać wykona kopniaka (Sonic i Shadow), Swinging Hammer Attack (Amy), lub Shuriken (Espio). To samo dzieje się, jeśli w pobliżu nie ma nikogo kto mógłby wybić postać do przodu.

Rocket Accel może być użyty do pokonywania dużych odległości, lub taranowania wrogów. Jeśli gracz wbiegnie na niektórych przeciwników (Egg Pawny, Egg Knighty, Camerony) podczas wykonywania Rocket Accel, wyrzuci ich w powietrze. Po chwili upadną oni na ziemię, otrzymując dodatkowe obrażenia od upadku, i staną się bezbronni na kilka chwil, ponieważ będą leżeli przewróceni na plecy na ziemi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki