FANDOM

Roller (アルマ Arma?)badnik pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog (1991). Jest robotem przypominającym pancernika.

Opis Edytuj

Roller jest badnikiem podobnym do Sonica. Jego ciało ma dwie części połączone ze sobą za pomocą zawiasu. Większość czasu Roller jest w formie kulki, ale czasami zatrzymuje i otwiera się. Wewnątrz pojawiają się małe ręce. Ponadto na głowie ma duży, czerwony element w kształcie litery V. Atakuje gracza najczęściej znienacka, tocząc się w formie kulki. Sonic może odbijać robota, jeśli sam będzie zwinięty w kulkę. Po odbiciu się od gracza Roller prostuje się i można go wtedy uderzyć.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Arma.gif
Roller pojawił się w szesnastobitowej wersji gry Sonic the Hedgehog na poziomie Spring Yard Zone.

Sonic Mania Edytuj

Roller Mania.png

Prawdopodobny Roller w Mirage Saloon Zone

Roller z fioletowym pancerzem i żółtymi rogami na głowie ma pojawić się w Sonic Mania. Jak dotąd wiadomo, że wystąpi na poziomie Mirage Saloon Zone.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas premiery gry Sonic & Knuckles, firma TOMY wydała 21 figurek, a wśród nich figurkę Rollera.
  • Roller jest jednym z dwóch badników, które nie pojawiają się w ośmiobitowej wersji gry. Drugim jest Batbrain.
  • Roller przez długi czas był jedynym badnikiem z Sonic the Hedgehog, który nie pojawił się potem w żadnej innej grze.
  • Początkowo Roller miał być koloru fioletowego.
  • Roller jest pierwszym robotem Eggmana, który prędkością może dorównać Sonicowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki