Fandom

Sonic Wiki

Roller

2667stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Roller (アルマ Arma?)badnik pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog (1991). Jest robotem przypominającym pancernika.

Opis Edytuj

Roller jest badnikiem podobnym do Sonica. Jego ciało ma dwie części połączone ze sobą za pomocą zawiasu. Większość czasu Roller jest w formie kulki, ale czasami zatrzymuje i otwiera się. Wewnątrz pojawiają się małe ręce. Ponadto na głowie ma duży, czerwony element w kształcie litery V.

Sonic the Hedgehog (1991) Edytuj

Arma.gif
Roller pojawił się w szesnastobitowej wersji gry Sonic the Hedgehog na poziomie Spring Yard Zone. Jego głównym atakiem jest wyskakiwanie znienacka, będąc zwiniętym w kulę, najczęściej z tyłu. Gdy znajdzie się blisko Sonica, po skoku zatrzyma się na chwilę wyprostuje. Można go wtedy zniszczyć.

Sonic Mania Edytuj

Roller Mania.png

Prawdopodobny Roller w Mirage Saloon Zone

Identyczny do Rollera, ale inny kolorystycznie, badnik ma pojawić się w grze Sonic Mania. Na razie nie wiadomo czy jest to Roller, ale przedstawiony robot posiada praktycznie takie same cechy jak swój poprzednik. Potrafi się zwijać w kulkę, toczyć i atakować w ten sposób gracza. Można go odbijać Spin Jumpem.

Roller w Sonic Mania różni sie od swojego poprzednika kolorystycznie. Element, w kształcie litery V, na głowie jest złoty, a zewnętrzny pancerz bordowy. Robot ma pojawić się na poziomie Mirage Saloon Zone.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas premiery gry Sonic & Knuckles, firma TOMY wydała 21 figurek, a wśród nich figurkę Rollera.
  • Roller jest jednym z dwóch badników, które nie pojawiają się w ośmiobitowej wersji gry. Drugim jest Batbrain.
  • Roller jest jedyny badnikiem z Sonic the Hedgehog, który nie pojawił się jak dotąd w żadnej innej grze.
  • Początkowo Roller miał być koloru fioletowego.
  • Roller jest pierwszym robotem Eggmana, który prędkością może dorównać Sonicowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki