FANDOM

Rotatatron (ビッグボーイ Biggu Bōi?, dosł. "Big Boy"), znany również jako Big Boy – boss poziomu Tropical Resort w Sonic Colors w wersji na Wii. Na poziomie Planet Wisp pojawia się jego ulepszona wersja - Refreshinator. W wersji na Nintendo DS zastępuje go Globotron.

Opis Edytuj

Rotatatron to jednooki robot z głową w kształcie gwiazdy z czterema różowymi ramionami i czterema mniejszymi koloru niebieskiego. Rotatatron posiada dużo rur wydechowych odchodzących mu z ciała. Dysponuje również dwoma długimi ramionami z trzema palcami.

Boss Edytuj

Rotatatron jest bossem Tropical Resort. Walka jest prosta, a sam boss wymaga trzech uderzeń. Potyczka toczy się wewnątrz wielkiego koła, po którym przemieszczają się platformy. Rotatatron łapie się swoimi ramionami różnych części głównego okręgu i zmienia swoje ułożenie. Strzela również w gracza czerwonymi dyskami z kolcami, które obracają się po arenie. Jego słabym punktem jest oko. Aby się do niego dostać, trzeba wskoczyć po platformach i uderzyć w nie kiedy jest otwarte, wykonując Homing Attack. Na jednej z platform znajduje się również kapsuła z Cyjanowym Wispem, którego moc może posłużyć do zaatakowania oka albo ramienia. W przypadku zaatakowania ręki robota, Cyan Laser przejdzie wzdłuż niej jak wiązka energii i uderzy w oko. Po otrzymaniu trzech uderzeń, robot zacznie wyrzucać pierścienie na zewnątrz, po czym wybuchnie.

Rangi Edytuj

Rangi z wersji na Wii.

Ranga Wymagania
Ranga S 12

2000000
Ranga A 19

1750000
Ranga B 12

1350000
Ranga C 11

1000000
Ranga D 5

0

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Rotatatron & Refreshinator

Galeria Edytuj

Artwork Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo że Rotatatron nie jest bossem w wersji na Nintendo DS, to pojawia się jako diabelski młyn, który ściga Sonica w drugim akcie Tropical Resort.
  • W wersji na Wii, fragment Rotatatrona utknął w Promieniu Kontroli Umysłu, przez co później doprowadził do jego awarii. W wersji na DS był to fragment Globotrona.