Fandom

Sonic Wiki

Rotor Walrus (SatAM)

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rotor Walrus – jeden z głównych bohaterów serialu animowanego SatAM. Jest antropomorficznym morsem oraz także członkiem Knothole Freedom Fighters, której zadaniem jest ratowanie świata przed złem Doktora Robotnika. On pełni również funkcję mechanika zespołu, wymyślając wiarygodne gadżety dla swojego zespołu i ich misji.

Historia Edytuj

Będąc jeszcze małym dzieckiem, Rotor spotkał przypadkowo Sonica, Sally i Bunnie, jak również Antoine'a, gdy oni też byli dziećmi. Spokojny i przyjazny temperament Rotora uczynił bardzo szybko jego nowymi przyjaciółmi, a jego inteligencja służył za wielką drużynę.

To szczęśliwe życie nie trwało jednak bardzo długo. Jakiś czas po spotkaniu z jego najlepszymi przyjaciółmi, Doktor Robotnik któregoś dnia dokonał zamachu na Mobotropolis i Rotor razem z innymi dziećmi zostali zmuszeni do ukrywania się w sanktuarium leśnym w Knothole. Stamtąd grupa wyzwolenie znana jako Freedom Fighters rozpoczęła swoją działalność. Grupa ta, dzięki niesamowitego talentu jeża Sonica: jego super szybkiej prędkości, a także kierownictwa Sally Acorn i strategii, pół cybernetycznej siły Bunnie Rabbot, i oczywiście własnego geniuszu mechanicznego Rotora, a także połączonych talentów wielu innych członków okazały się skuteczne wobec Robotnika, co prowadzi do jego ewentualnych nieporozumień, upadków i późniejszych wydarzeń.

Osobowość Edytuj

Rotor jest w dobrych stosunkach z niemal każdym mieszkańcem w Knothole. Rzadko trafia do jakiejkolwiek konfrontacji jakiegokolwiek rodzaju z dowolnego podwładnego. Stabilność ta wydaje się być czymś, że jego koledzy i towarzysze Freedom Fighter oraz najlepsi przyjaciele wspominają w czasie zmian i zamieszania.

Głosy Rotora w wersjach językowych Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Warto zauważyć, że w scenorysie oryginalnej sekwencji tytułowej umieszczone na płycie DVD Sonic the Hedgehog: The Complete, na odręcznej notatce widać wyraźnie odnoszenie do Rotora jako "Boomer", sugerując, że to była jego pierwotna nazwa.
  • Podczas drugiego sezonu, Rotor został drastycznie ponownie zaprojektowany Stałnieco mniejszy i chudszy; także kształt jego pyska i kłów był coraz mniejszy. Oczy miały teraz pomarańczowy kolor. Jego pasek z narzędziami był teraz ciemno-czerwony i zaczął nosić czarne rękawiczki. Choć jego osobowość pozostała w dużej mierze taka sama, on miał tendencję do pozostania częściej niż w pierwszym sezonie. Antoine często działał jako jego asystent.
  • Na tylnej okładce DVD Doomsday Project, w opisie odcinka, Rotor jest błędnie i wielokrotnie określany jako "robot".

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki