Rouge: The Temptress – pierwsza misja drugiego aktu Seaside Hill w grze Sonic Generations. Można ją odblokować po przejściu każdego poziomu ery Dreamcasta jako Nowoczesny Sonic.

Opis Edytuj

Misja ta zaczyna się nocą. Celem gracza jest dostać się do mety na drugim brzegu Seaside Hill. Droga jest jednak niekompletna. Aby ją odbudować gracz musi zniszczyć pilnujące jej Egg Pawny. Nie jest to jednak proste, ponieważ roboty zasłaniają się tarczami. Aby pozbawić je ich osłony gracz musi przywołać Rouge, wciskając przycisk trójkąt/Y. Nietoperzyca zacznie rozpylać dookoła Heart Effect, który obezwładni trafione roboty i Sonic będzie mógł je zniszczyć. Po tym jak jeden Egg Pawn zostaje zniszczony, odbudowana zostaje jedna z platform. Pod koniec misji gracz musi zbudować piramidę do pierścienia mety, niszcząc wiele Egg Pawnów. Aby zdobyć rangę S należy ukończyć misję w mniej niż minutę i pięćdziesiąt sekund.

Ciekawostki Edytuj

  • W misji może wystąpić błąd, przez który Rouge będzie miała dwa otwory gębowe zamiast jednego. Ten sam błąd pojawił się w misji Knuckles: Buried Treasure.