Fandom

Sonic Wiki

Rouge (Sonic Adventure 2)

2636stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni boss

Sonic Adventure 2
Rouge

Następny boss >>

Rouge – szósty boss w Hero Story, pojawiający się w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Walka toczona jest przez Knucklesa.

Boss Edytuj

Walka z bossem rozpoczyna się po ukończeniu poziomu Meteor Herd. Walka toczy się na kwadratowej, kilkupiętrowej arenie, będącej centralnym punktem wymienionego wyżej. Po pewnym czasie od rozpoczęcia walki, podłoże zapadnie się, odsłaniając ukryty pod spodem zbiornik lawy. Jeśli gracz będzie próbował wskoczyć do tego zbiornika, zostanie wyrzucony w górę przez silne powietrze, a następnie będzie lewitował w przestrzeni, dopóki nie wyląduje. Zbiornik może również zamknąć się, przywracając arenę do normalności.

Rouge korzysta ze swoich podstawowych ataków. Może uderzać w gracza swoimi kopniakami, lub wspinać się po ścianach. Rouge będzie używała ścian do zeskakiwania na gracza i atakowania go za pomocą Drill Drive, jeśli Knuckles znajdzie się w pobliżu. Jeśli gracz oddali się zbytnio od Rouge, będzie ona ciskać w Knucklesa swoimi specjalnym atakiem: Black Wave, który może zranić postać niezależnie od tego gdzie się znajduje. Po otrzymaniu 4 ciosów, boss zostanie pokonany.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Suitable Opponent

Ciekawostki Edytuj

  • Rouge, razem z Knucklesem, to jedyne postacie, z którymi gracz walczy tylko raz w danej historii.
  • Walka z Rouge jest odpowiednikiem walki z Knucklesem w Dark Story.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki