Fandom

Sonic Wiki

Route 101

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Route 101

Następny poziom >>

Route 101 – dziewiąty poziom w Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Miles "Tails" Prower.

Historia Edytuj

Tails i Amy rozmawiają z Sonicem przez telefon. Tails nie może namierzyć sygnału skradzionych szmaragdów i dochodzi do wniosku, że są w przestrzeni kosmicznej. Wtedy ze studzienki kanalizacyjnej wychodzi Knuckles tłumacząc się, że zagubił się w kopalniach. Tails chce by znaleźć limuzynę prezydenta, ponieważ rozmawia on z dr. Eggmanem co może dostarczyć im wskazówek gdzie znajduje się Eggman i skradzione przez niego szmaragdy. Tails zamienia Cyclone w gokarta i odjeżdża.

Opis Edytuj

Route 101 to zawieszona kilka metrów nad ziemią autostrada, otoczona z obu stron przez morze. Droga składa się z zakrętów, tuneli i mostów linowych. Łączy obie części Central City, położone po dwóch stronach morza.

Celem gracza jest dogonienie limuzyny Prezydenta, jadącej do centrum Central City. Po drodze, gracz mija również inne samochody, które może potrącić przy bezpośrednim kontakcie. Czas jest ograniczony, ale może być zwiększony poprzez przejeżdżanie kolejnych okrążeń.

Poziom jest bardzo podobny do Route 280. Jedyna różnica polega na tym, że w Route 101 znajduje się więcej pierścieni i balonów oraz jest mniej wyrw w drodze i barierkach niż w Route 280.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Chasing Drive

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa poziomu pochodzi od autostrady Route 101 biegnącej wzdłuż zachodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych.
  • Route 101 oraz Route 280 to jedyne poziomy w wersji na Dreamcasta, w których nie ma cameo Biga.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki