Route 101 – dziewiąty poziom Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Miles "Tails" Prower.

Opis Edytuj

Route 101 jest autostradą przebiegającą nad morzem, łącząc Central City z przeciwległym lądem. Gracz steruje tutaj Tailsem, który prowadzi Cyclone zmieniony w gokart. W przeciwieństwie do innych poziomów Tailsa, nie pojawia się tu strzelanie. Zamiast tego gracz musi jechać po wyznaczonej trasie. Wciśnięcie przycisku skoku i strzałki w dół pozwoli graczowi wykonywać drift, który przydaje się na ostrych zakrętach. Droga jest osłaniana przez barierki, dzięki czemu gracz nie powinien wypaść z trasy. Pojawiają się tutaj różne rampy do trików. Gracz może na nie wjechać i wyskoczyć, zdobywając dodatkową wysokość i prędkość. Oprócz tego można zbierać pierścienie, oraz balony, które są zwykle położone w narożnikach. Po zebraniu wystarczające ilości pierścieni gracz będzie mógł wykonać 5-sekundowe przyspieszenie. Na trasie pojawiają się także tunele, które zwężają się nieco. Droga może kierować się na różne strony - skręcać, podchodzić pod górę, albo gwałtownie zjeżdżać w dół. Route 101 składa się z trzech linii mety. Gracz posiada ograniczony czas na ich ukończenie, który jest wyświetlany w lewym górnym rogu. Gracz zyskuje czas poprzez przejeżdżanie przez kolejne linie mety. Poziom kończy się po tym jak gracz dogoni czarną limuzynę Prezydenta.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

Celem misji pierwszej jest dogonienie limuzyny Prezydenta. Aby uzyskać rangę A należy zmieścić się w czasie 2 minut i 45 sekund.

Misja 2 Edytuj

Celem misji drugiej jest zdobycie 100 pierścieni. Aby uzyskać rangę A należy zmieścić się w czasie 1 minuty i 30 sekund. Pierścienie można zbierać na trasie, ale największe ich ilości pozyskuje się z balonów umieszczanych zwykle przy krawędziach trasy.

Misja 3 Edytuj

Celem misji trzeciej jest ukończenie poziomu bez zderzania się z innymi samochodami. Aby uzyskać rangę A należy zmieścić się w czasie 3 minut. Czasu jest wystarczająco dużo, dlatego gracz może zwalniać przed jadącymi autami, albo próbować je bardzo szybko wyminąć. Najtrudniejsze mogą okazać się wąskie tunele, w których jedyną możliwością jest zwolnienie.

Misja 4 Edytuj

Celem misji czwartej jest ukończenie poziomu bez zderzania się ze ścianami. Aby uzyskać rangę A należy zmieścić się w czasie 3 minut. Gracz powinien łagodnie zakręcać, a z przyspieszenia korzystać tylko na prostych odcinkach, aby zminimalizować szanse na kraksę.

Misja 5 Edytuj

Celem misji piątej jest ukończenie poziomu w trybie Hard Mode. Aby uzyskać rangę A należy zmieścić się w czasie 2 minut i 50 sekund. Na trasie pojawia się teraz więcej aut.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Chasing Drive

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa poziomu pochodzi od autostrady Route 101 biegnącej wzdłuż zachodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych.
  • Route 101 oraz Route 280 to jedyne poziomy w wersji na Dreamcasta na których nie pojawia się Big.