Fandom

Sonic Wiki

Route 99

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Sonic Advance 3
Route 99

Następny poziom >>

Route 99 (ルート99 Rūto 99?) – pierwszy poziom w grze Sonic Advance 3.

Opis Edytuj

Route 99 to poziom, który znajduje się w nieokreślonym mieście. Gracz porusza się tutaj po drogach zbudowanych z metalu, które zawieszone są na wysokości miejskich biurowców. W tle widać zatokę i dalszy plan miasta.

Przeszkód i przepaści jest tu niewiele, poza standardowymi kolcami i badnikami. Pojawiają się tu m.in. drążki do podciągania się i liny z uchwytami, którymi gracz może wciągnąć się na wyżej położone miejsca. Są tu również bujane huśtawki, na których umieszczona jest mała kolczasta kulka. Gracz może skoczyć na taką huśtawkę i wybić kulkę w górę. Ta poleci i wyląduje po chwili na drugim końcu huśtawki i wybije gracza do góry, chyba że trafi go podczas spadania.

Najgroźniejszą przeszkodę stanowią tutaj wielkie, ruchome klocki, które mogą zmiażdżyć postać gracza, jeśli przygwożdża ją do ściany.

Akt z bossem zaczyna się walką z Gemerlem, która przechodzi następnie do starcia z Egg Hammerem 3.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Route 99 - Akt 1
Route 99 - Akt 2
Route 99 - Akt 3
Route 99 - Mapa
Route 99 - Sonic Generations

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka z poziomu jest remiksem muzyki, która pojawia się w Tails' Lab w grze Sonic Battle.
  • Muzyka z tego poziomu może być odblokowana w grze Sonic Generations
  • Nazwa poziomu może być nawiązaniem do słynnej amerykańskiej Drogi 66.
ved
Sonic Advance 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki