Sonic Advance 3
Route 99

Następny poziom >>

Route 99 (ルート99 Rūto 99?) – pierwszy poziom w grze Sonic Advance 3.

Opis Edytuj

Route 99 to poziom, który znajduje się w nieokreślonym mieście. Gracz porusza się tutaj po drogach zbudowanych z metalu, które zawieszone są na wysokości miejskich biurowców. W tle widać zatokę i dalszy plan miasta.

Przeszkód i przepaści jest tu niewiele, poza standardowymi kolcami i badnikami. Pojawiają się tu m.in. drążki do podciągania się i liny z uchwytami, którymi gracz może wciągnąć się na wyżej położone miejsca. Są tu również bujane huśtawki, na których umieszczona jest mała kolczasta kulka. Gracz może skoczyć na taką huśtawkę i wybić kulkę w górę. Ta poleci i wyląduje po chwili na drugim końcu huśtawki i wybije gracza do góry, chyba że trafi go podczas spadania.

Najgroźniejszą przeszkodę stanowią tutaj wielkie, ruchome klocki, które mogą zmiażdżyć postać gracza, jeśli przygwożdża ją do ściany.

Boss Edytuj

Gemerl Edytuj

Osobny artykuł: Gemerl (boss)

Mini-boss, z którym gracz walczy na początku aktu z bossem. Gemerl korzysta tylko z prostego ataku, polegającego na szarżowaniu od jednej krawędzi mapy do drugiej, co może zadawać obrażenia graczowi. Można go uderzyć dowolnym atakiem, ale trzeba uważać, ponieważ zadanie bossowi ciosu nie zatrzyma go od szarży. Najlepiej jest mu skakać na głowę.

Egg Hammer 3 Edytuj

Osobny artykuł: Egg Hammer 3

Po pokonaniu Gemerla gracz staje do walki z głównym bossem poziomu - Egg Hammer 3. Jest to wielki młot, który przechyla się w kierunku w którym stoi gracz. Jeśli postać stoi pod nim, Egg Hammer 3 będzie próbował ją przygnieść. Aby zadać bossowi cios, trzeba poczekać aż uderzy w ziemię i wskoczyć mu na kokpit.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Akatento
Akatento sprite 1.png
Condor
Condor sprite.png
Spinner
Spinner.png

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Route 99 - Akt 1
Route 99 - Akt 2
Route 99 - Akt 3
Route 99 - Mapa
Route 99 - Sonic Generations

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka z poziomu jest remiksem muzyki, która pojawia się w Tails' Lab w grze Sonic Battle.
  • Muzyka z tego poziomu może być odblokowana w grze Sonic Generations
  • Nazwa poziomu może być nawiązaniem do słynnej amerykańskiej Drogi 66.