FANDOM

Ruby Mist – element rozgrywki, pojawiający się w grze Sonic Mania.

Opis Edytuj

Ruby Mist to specjalny element rozgrywki. Ma postać różowo-fioletowej mgły, zajmującej określony obszar w pionie lub poziomie. Zostały stworzone przez Doktora Eggmana z użyciem mocy Phantom Ruby, aby zamienić swoją bazę w wielki labirynt.

Ruby Mist i jego wykorzystanie stanowi podstawę drugiego aktu Titanic Monarch Zone w grze Sonic Mania. Akt ten składa się z czterech segmentów połączonych z głównym. Aby między nimi się poruszać, gracz musi wykorzystywać Ruby Misty. Znajdują się one również wewnątrz segmentów, lecz tylko kilka z nich pozwala na powrót do głównego pomieszczenia. Pozostałe służą do przenoszenia gracza w obrębie segmentu.

Aby użyć Ruby Mist, gracz musi wejść z nim w kontakt. Prędkość ani wykonywany ruch nie ma tutaj znaczenia. Po dotknięciu, gracz zostanie przeniesiony do innego Ruby Mista, który zwrócony jest w przeciwnym kierunku do tego wejściowego. Działają one tylko w jedną stronę. Do jednego wyjściowego Ruby Mista może prowadzić kilka wejściowych. Gracz, o ile to możliwe, może używać tego samego Ruby Mista wiele razy.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria