Fandom

Sonic Wiki

Rusty Ruin Zone

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic 3D Blast: Flickies' Island
Rusty Ruin Zone

Następny poziom >>

Rusty Ruin Zone to drugi poziom w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Składa się z trzech aktów. Następuje on po Green Grove Zone i poprzedza Spring Stadium Zone.

Opis Edytuj

Poziom składa się z trzech aktów. Dwa pierwsze są normalnymi aktami,w których Sonic zbiera Flicky, a trzeci jest walką z bossem.

Obszar ten to starożytne ruiny, które najprawdopodobniej zostały wynurzone spod wody przez Doktora Robotnika. Dodał on tutaj swoje nowe pułapki, a także usprawnił stare. Pojawiają się tutaj miotacze ognia, ruchome kolczaste kule oraz badniki. Pojawiają się także kamienne pilary blokujące ścieżkę. Jedynym sposobem na ich zniszczenie jest wejście na zielony wentylator, aby Sonic mógł się zacząć kręcić wokół własnej osi (Whirl Attack) i zniszczyć przeszkodę. Minusem tego ruchu jest to, że Sonicem gorzej się steruje.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu Rusty Ruin Zone

Bossem poziomu jest Doktor Robotnik w ogromnym kamiennym robocie. Walka odbywa się małej, kwadratowej arenie. Do ataku Robotnik używa dwóch robotycznych łap oraz małej armatki, z której strzela po arenie. Walka kończy się po pięciu uderzeniach.

Badniki Edytuj

Osobny artykuł: Badniki w Rusty Ruin Zone
Nazwa Sprite
nienazwany
RustyRuinBadnik1.png
nienazwany
RustyRuinBadnik2.png

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mega Drive/Genesis
Rusty Ruin Zone Akt 1
Rusty Ruin Zone Akt 2
Saturn/PC
Rusty Ruin Zone Akt 1
Rusty Ruin Zone Akt 2

Galeria Edytuj

RustyRuin-kartatytułowa.png
Kliknij tutaj, aby utworzyć galerię

Ciekawostki Edytuj

  • Na samym początku aktu pierwszego, pojawia się tunel, którym najprawdopodobniej Sonic dostał się do Rusty Ruin. Jeśli gracz wykona Spin Dasha do wnętrza tunelu, znajdzie tam monitor z dodatkowym życiem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki