FANDOM

Rusty Ruin Zone – drugi poziom w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Składa się z trzech aktów. Następuje on po Green Grove Zone i poprzedza Spring Stadium Zone.

Opis

Poziom składa się z trzech aktów. Dwa pierwsze są normalnymi aktami, w których gracz zbiera Flicky, a trzeci jest walką z bossem.

Obszar ten to starożytne ruiny, które najprawdopodobniej zostały wynurzone spod wody przez Doktora Robotnika. Dodał on tutaj swoje nowe pułapki, a także usprawnił stare. Pojawiają się tutaj miotacze ognia, ruchome kolczaste kule oraz badniki. Pojawiają się także kamienne pilary blokujące ścieżkę. Jedynym sposobem na ich zniszczenie jest wejście na zielony wentylator, aby Sonic mógł się zacząć kręcić wokół własnej osi (Whirl Attack) i zniszczyć przeszkodę. Minusem tego ruchu jest to, że Sonicem gorzej się steruje. Oba akty składają się z 3 sekcji.

Boss

Osobny artykuł: Boss poziomu Rusty Ruin Zone

Bossem poziomu jest Doktor Robotnik w ogromnym kamiennym robocie. Walka odbywa się małej, kwadratowej arenie. Do ataku Robotnik używa dwóch robotycznych łap oraz małej armatki, z której strzela po arenie. Walka kończy się po pięciu uderzeniach.

Badniki

Osobny artykuł: Badniki w Rusty Ruin Zone
Nazwa Sprite
nienazwany
RustyRuinBadnik1
nienazwany
RustyRuinBadnik2

Muzyka

Nazwa Muzyka
Mega Drive/Genesis
Rusty Ruin Zone Akt 1
Rusty Ruin Zone Akt 2
Saturn/PC
Rusty Ruin Zone Akt 1
Rusty Ruin Zone Akt 2

Ciekawostki

  • Na samym początku aktu pierwszego, pojawia się tunel, którym najprawdopodobniej Sonic dostał się do Rusty Ruin. Jeśli gracz wykona Spin Dasha do wnętrza tunelu, znajdzie tam monitor z dodatkowym życiem.