Sand Hill

Sand Hill (サンドヒル Sando Hiru?) – minigra i poziom w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Grywalnymi postaciami są Miles "Tails" Prower i Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Sand Hill to długa piaskowa dolina, położona w zachodniej części Dżungli w Mystic Ruins. W trybie Adventure, dostęp do poziomu posiada jedynie Tails. Aby odblokować poziom, gracz musi odnaleźć grotę w dżungli w Mystic Ruins, a następnie aktywować położony w niej przycisk, który otworzy drogę do Sand Hill. Sonic może uzyskać dostęp do tego poziomu tylko w trybie Trial.

W trakcie rozgrywki, gracz porusza się na Sandboardzie, a jego zadaniem jest przejeżdżanie przez czerwone bramy, które zwiększają ilość punktów. Należy zachować czujność, ponieważ pobliskie fragmenty ruin stale zmieniają swoje położenie, tworząc spowalniające gracza przeszkody.

Pierwszy emblemat jest zdobywany po zdobyciu Froggy'ego, znajdującego się na końcu trasy. Zdobycie drugiego emblematu jest znacznie trudniejsze, ponieważ wymaga zdobycia większej ilości punktów.

Miles "Tails" Prower Edytuj

Tails udaje się do Sand Hill, w celu złapania Froggy'ego, posiadającego czerwony Szmaragd Chaosu. Pod koniec poziomu, lis łapie żabę i zostaje razem z nią przeniesiony przez Tikal w przeszłość.

Sonic the Hedgehog Edytuj

Sonic może uzyskać dostęp do Sand Hill jako minigry w trybie Trial, po ukończeniu tego poziomu przez Tailsa.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sand Hill