Fandom

Sonic Wiki

Sand Ocean

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Sand Ocean

Następny poziom >>

Sand Ocean – trzeci poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Doktor Eggman.

Historia Edytuj

Po powrocie z Prison Island gdzie uwolnił Shadowa, Eggman lecąc do swojej bazy namierza sygnał Szmaragdu Chaosu w tym rejonie. Eggman leci tam i spotyka Knucklesa kłócącego się z Rouge o Główny Szmaragd.Korzysta z okazji i kradnie go aby użyć do czegoś. Knuckles orientuje się w porę i niszczy go na drobne kawałki. Eggman odlatuje i wraca do swojej bazy.

Opis Edytuj

Sand Ocean przedstawia drogę powrotną Eggmana do jego ukrytej bazy wewnątrz piramidy. Gracz porusza się tutaj po, niekiedy ruchomych, platformach, a także obracających się w kółko mostach z filarami o ogniskami rozpalonymi wewnątrz. Gracz porusza się zarówno na otwartych przestrzeniach, jak i w bardziej zamkniętych obszarach, pośród starożytnych ruin. Eggman może wykorzystać swoją maszynę, do niszczenia pobliskich filarów i zbiorników, aby umożliwić sobie dalsze poruszanie się. Gracz powinien uważać, aby nie wypaść z trasy i wylądować w ruchomych piaskach, ponieważ Eggman nie będzie już mógł się z nich uwolnić.

Poziom zawiera ulepszenie: Mystic Melody, znajdujące się na platformie do której gracz musi podlecieć za pomocą Jet Engine.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Wróć do Ukrytej Bazy
  • A-Rank: 25 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 3:30

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 3:00

Tuż przed drugim punktem kontrolnym znajduje się obrotowa platforma, która może zabrać gracza do bocznego korytarza, na którego końcu znajduje się Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 4 minuty!
  • A-Rank: 20 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 23 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Way to the Base

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Sand Ocean jest jednym z nielicznym poziomów, w którym do znalezienia Lost Chao nie potrzeba Mystic Melody
  • Znaczna część tego poziomu może być pominięta, po użyciu Mystic Melody.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki