Fandom

Sonic Wiki

Sandboard

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sandboard – przedmiot z którego korzystają Sonic i Tails w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut.

Opis Edytuj

Jak sama nazwa wskazuje, sandobardy to odmiana desek snowboardowych, pozwalające użytkownikowi na poruszanie się po piaszczystym terenie. Sandboardy pojawiły się tylko raz w serii, na poziomie Sand Hill. Korzystają z nich Tails i Sonic, podczas zjeżdżania w dół piaskowego wzgórza.

Deska Sonica jest pomarańczowa, z biegnącym przez całość czerwony paskiem po lewej stronie i niebieskim malowidłem w kształcie głowy jeża po prawej. Z kolei sandboard Tailsa jest cały zielony po prawej i środkowej części, na której znajdują się namalowane ogony lisa. Lewa strona jest żółta, oddzielona od środkowej czerwonym paskiem.

Ciekawostki Edytuj

  • Na poziomie IceCap pojawia się błąd, który zamienia snowboard Sonica na sandboard. Najczęściej występuje przy restartowaniu trzeciej sekcji.
  • Kanonicznie, tylko Tails korzystał z tego przedmiotu. Sonic może jeździć na sandboardzie tylko poprzez wybranie minigry Sand Hill.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki