FANDOM

Zobacz też Sandworm (ujednoznacznienie)

Sandworm – nieantropomorficzne zwierzęta, zamieszkujące powierzchnię Lost Hex. Pojawiają się w grze Sonic Lost World, gdzie można je spotkać w pierwszym Zonie Desert Ruins.

Opis Edytuj

Sandworm to gigantyczny robak z ostrymi zębami. Posiada jasnoniebieskie oczy. Sandwormy nie mogą być zniszczone ani pokonane w jakikolwiek sposób.

Historia Edytuj

Sonic Lost World Edytuj

W grze Sonic Lost World Sandwormy można spotkać w pierwszej zonie Desert Ruins. W trójwymiarowych sekcjach, na zewnętrznych fragmentach pustyni, Sandworm będzie pojawiał się znienacka. Wypełznie spod ziemi i w pozycji wyprostowanej będzie zajmował dane miejsce, mogąc zadać graczowi obrażenia. Niektóre Sandwormy mogą również wypluwać dookoła fioletowe kule jadu, zadające obrażenia. W dwuwymiarowych sekcjach, wewnątrz pustynnych świątyń, Sandwormy będą próbowały pożreć gracza, zabijając go natychmiast. Sandworm wystawi głowę na chwilę z jednej z krawędzi ekranu. Po chwili wyskoczy z tej samej krawędzi, wydłużając swoje ciało i próbując pożreć gracza.

Sonic Forces Edytuj

W grze Sonic Forces Sandwormy przekopują się przez wielkie pustynie w tle poziomu Lost Valley.

Galeria Edytuj